Juicy med spirer! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Nå er jeg på dag 43/44 i syklusen, veeenter på TR som forrige mnd var etter 35 dager og mnd før der etter 28 dager... Hvor lenge må jeg vente?!?!?! Hadde noen av dere bestillt legetime allerede nå for å sjekke?
*snartklar* Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har det på AKKURAT samme måte...utrolig...er så lei av å vente...tidligere har det gått mellom 32-38 dager...nå er jeg på dag 55 og ingenting har skjedd....pleier alltid å få ømme bryster og litt stikking i underlivet før tr, men har ikke kjent noen ting...har heller ingen symptomer på graviditet (ikke at jeg tror jeg er gravid da)...tror jeg må ta en test for å sjekke....DRIIIITKJEDELIG å vente
Juicy med spirer! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har vondt i magen og underlivet og det har jeg hatt i to uker nå! Skikkelig sånne mensmurringer jeg pleier å ha... Men ingen mens kommer. Testen jeg tok på lørdag var negativ! Skjønner ikke dette jeg Blir helt gal å vente! Burde vi gå til legen eller no?
babyborn08 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hey jenter.. jeg joiner dere! er på dag 41 i syklusen! Hadde en med 28 to med 34 og nå vente rjeg bare på TR.. testet tirsdag kveld, men den var negativ. Meningen at jeg skulle hatt TR for en uke siden da!! Jaja, er ikke annet enn å vente... Har stikkninger og murringer i magen. Føler nederste del av magen bare står ut.. Så noe må jo vøre på gang.. Tilogmed sambo begynner å lurer på hvor TR blir av:) Vi får oppdatere hverandre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå