Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Fikk vite på 3D ul at snuppa kommer til å veie ca 3700 når hun blir født.. Kan man sjekke dette igjen nærmere fødselen? Hvordan fungerer dette? Vil jo gjerne vite, greit å være forberedt både for meg og på føden hvis hun skulle bli mye større..
Erisa* Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det kan sjekkes på ultralyd, men siden hun var så normalvektig er det vel kanskje ikke så sannsynlig at det prioriteres? Men det er jo bare å ringe på fødeavdelingen og spør:) Trenger ikke 3D ultralyd, kan bruke vanlig.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 du kan finne ut størrelsen ved ul ja, men dette er noe du må gjøre privat i såfall, med mindre det forventes en stor baby og dem vil ha deg inn på ul på sykhuset=)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hvor langt på vei er du? Jeg var på 3D i uke 30 og fikk da vite at det var umulig å si hvor stor hun kom til å bli ved fødselen. Men jeg fikk vite at hun var helt på gjennomsnittet nå (vekstavvik på +4). I og med at datteren jeg har fra før var 3700 g da hun ble født, så føler jeg at alle forventer at denne også skal bli noenlunde like stor.
ann-k 82 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fikk ultralyd på mandag pga sf-målene mine flata ut og da ville de sjekke fostervekst og morkakefunksjon,da estimerte de vekta. hvis han fortsatte å vokse bra ville han ligge på rundt 3500 ved termin.Er nå 34+5. I sånne tilfeller får man ultralyd,hvis man har mistanke om at ikke alt er som det skal. Ellers kan du så klart bestille en selv,men må da betale selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå