Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 jeg er helt blank jeg..hva skal dere gi??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Litt usikker på hva jeg skal gi til min samboer, men tipper det blir superundertøy og kanskje dvdsamling siden dette er noe han ønsker seg og har behov for. Til foreldrene våres har vi i år tenkt å gi bilde av barnet våres som er deres første barnebarn. Til våres besteforeldre kommer vi til å gi kalender med bilder av poden. Mine tips
Love my kidz Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Foreldrene mine ønsket seg nye laken, så det får de. Samboeren min og jeg har egentlig sagt at vi ikke skal gi til hverandre.. men har litt lyst likevel til å gi monopol med "bankterminal" hehe, bare så synd det er så dyrt..
ateena_k Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Har kjøpt sølv lenke dær deet står "pappamin" på forsiden og "teddygutt" på baksiden(sønnen vår blir kalt d) han får også espressomaskin fra meg siden lenken egentlig er fra lillegutt. Mamma får morgenkåpe med slippers:P
*smula* Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Mamma får gavekort på Spa og en Devold ull t-skjorte Pappa får pysj og Devold ull t-skjorte. Vi går sammen søskene og kjøper, da kan vi kjøpe noe ordentlig uten å blakke oss helt.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Mamma: crocs musematte med bilde av henne og barenbarnet (er ikke ferdig, men tror det blir ny lampe over spisebordet) Pappa: LP-platespiller med cd, radio og usb port og musematte med bilde av han og barnebarnet Sammen får de "julekule" med håndavtrykket til barnebarnet og et bilde på lerret av henne. Mannen får: DVD filmer (sånn samling av 2 sesonger) Art of Shaving barberingssprodukter Globus til hjemmekontoret Super undertøy Genser Slipemus
Ioren Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg og samboern min kjøpte oss speilreflekskamera i november, så vi kjøper ikke noe til hverandre. Mamma og pappa får 6x6 scrapbookalbum med bilder av lillingen. Svigermor får diverse badeskum og denslags. Svigerfar får en genser han har ønsket seg.
wirre;o) Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 elsklingen får Guitar HeroIII til PS3 også må jeg finne på noe litt kos fra lillewirre mamma og pappa får bilde med ramme fra fotografen ( kombinert jule- og bursdagsgaver til dem begge) svigers aner jeg ikke... det er så vanskelig med dem. svigermor liker ikke bilder av barn og folk på veggen og hun har ikke noen hobby. svigerfar kjøper seg det han ønsker seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå