Prosjekt_baby84 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har hatt litt småblødninger i noen dager nå, det er ikke lyst blod, men mer brunt og ser gammelt ut. Hatt det siden søndag. Jeg er nok ikke gravid. Men jeg lurer på hva dette kan være. Jeg bruker ikke noe p-piller eller noe minipiller av noe slag, og jeg pleier ikke ha det sånn.. Noen som vet hva slikt kan komme av?
Babyønske �� Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Det er ganske stilt her inne etter kl 23, så du kan ikke vente så mange svar. Men jeg kan hvertfall prøve, mest trolig er det spotting.Du skriver ikke når du venter mensen. Men det kommer ofte i forbindelse med/i forkant av mensen. Men kan forekomme ellers i syklusen. Som oftest er det kluss i hormoner, muligens for mye østrogen.
Prosjekt_baby84 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Ok, tusen takk.. det er jo ikke noe problem, men det er litt ekkelt liksom. Irriterende..Går nok over. Jeg venter ikke mensen før rundt den 18. jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå