Gå til innhold

min erfaring om amming/mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde ikke så mye..

jeg syntes ikke det var trist å ikke få til å amme..

det jeg syntes var trist var alt presset fra barsel om å amme.

ingen fortalte meg at sugekoppfødsler kunne føre til at melkeproduksjonen kunne ta lenger tid. både jeg og jenta kunne dødd, fikk vi vite i etterkant.

og selv om legen min hadde skrevet i journalen min at jeg hadde blitt seksuelt misbrukt ti år av mitt liv, og derfor ikke hadde et veldig naturlig forhold til det å amme, så brydde de seg ikke.

NEI, AMME, DET SKAL DU! DET ER NATURLIG!

Kom å si til en som har blitt misbrukt i flere år at det er naturlig å slenge ut puppen til gud og hvermann på en kafé!

Kom å se om forholdet til babyen blir så jævla naturlig!!

Vi VET at morsmelk er best. Vi vet det så utrolig godt!

Hvis noen velger å tro at flesteparten av flaskemødrene har gjort for at de er redde for å få hengepupper..vel, da kan man bare si SUKKE til dem som tror det.

Så får det heller bare være at dattera mi er den bildeste, mest fornøye, og den som sover hele natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar meg den frihet å dytte opp. Det var en anonym bedreviter hi et innlegg nedenfor jeg gjerne skulle hatt svar fra!!

( Du som mente at hvis man ble gravid kunne man produsere nok melk, og DERFOR SKULLE MAN KUNNE AMME. Ja, for så svart/hvitt er verden!)

Kanskje jeg er en dramaqueen. Men det sårer å lese sånt!

Skrevet

Leser at jeg har maaange skrivefeiler.

Men dere får bære over med en hormonsprengt dame som blir provosert av visse svar på visse debatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...