Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvor har du hatt sex? Prøvd offentlig noen ganger feks? skogen, bilen, verandaen, prøverom, offentlig toalett eller andre gøye steder?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Har hatt sex mange rare plasser, men den rareste plassen jeg har hatt sex var nok på en trillebår som sto oppetter garasjeveggen hos totalt fremmede personer. Nå syns jeg det er veldig godt å sex med mannen min i bilen, syns det er littt spennende jeg. Jeg elsker bilferie:) hehe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 kjørte et stykke ut på landet og et stykke oppover en gammel traktorvei (kjekt med bil som er høy under) og der ble det en fantastisk hyrdestund på panseret med god musikk over anlegget...anbefalt med et pledd å ligge på da,siden panseret kan være hardt og skittent å ligge på...har forløpig ikke hatt sex inne i bilen for jeg har bare hatt små biler tilgjengelig,dvs golf2,blir litt trangt... var også en gang på badeland hvor eksen min tok "dykkerkurs" i boblene,det var utrolig opphissende,bare synd at de så oss på kamera også utrolig flaut...men det var jo i bunn og grunn bare pirrende så vi bare skyndet oss hjem og hadde en heftig kveld og natt...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Bilen - utrolig spennende med en deilig fyr på date for lenge siden Verandaen - også en eks - hadde det litt travelt og rakk ikke innom døra På skrivebordet til en direktør i et større firma - også en jeg datet en periode - det var mye spenning en kort periode På dekket av en båt - det skjer i deilige sommernetter med min nåværende partner. Deilig og pirrende å ha sex når man kan bli fersket...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 På offentlig toalett, i et klasserom på en høgskole midt på natten (møtte en vakt etterpå som sa han hadde sett bevegelser =/ ), gitt munnsex på buss, på et kjøkkenbord på et felleskjøkken i en studentblokk, ute i skogen, i bil, på en veranda på vinteren... Men det jeg husker aller best og som kanskje var både rarest og mest pirrende var i en park, på kveldstid, like ved en bussterminal. Vi "gjemte" oss i noe buskas, med folk ferdende forbi på alle kanter. Det kom en eldre dame som samlet tomflasker - hun bøyde seg ned for å se om det var noen flasker i buskaset. Hun fikk nå se litt annet enn det hun hadde regnet med. Det hører vel også med til historien at politistasjonen var ca 200 meter bortenfor denne parken =) En deilig opplevelse!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Bilen er et fint sted ja! Hadde vært på hytta med foreldrene mine i flere dager uten alt for mange anledninger til en hyrdestund med kjæresten. Da vi endelig kjørte hjemover var jeg så kåt at jeg kunne kjenne saftene renne mellom lårene. Jeg strøk kjæresten min lekent over skrittet og spurte forsiktig om han hadde lyst på meg i bilen. Reaksjonen kom umiddelbart. Det viste seg at han hadde vært like kåt som meg i sommervarmen på hytta! Vi kjørte inn på en liten sidevei som så lite brukt ut. Før jeg hadde stoppet bilen satt han med sin svulmende penis bar i passasjersetet. Jeg dro av meg truse og shorts og klatret over på hans side. Litt trangt, siden ikke det var så stor bil, men åh så deilig det var! Vi kom deilig og intenst, men alt for fort... Tanken på å kunne bli ferska var som blåst bort der jeg red ham med baken blottet for omverdenen gjennom frontruta!! Deilig!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Under et epletre i en fremmed hage, i et lekehus i en barnehage (om kvelden), på dekk på danskebåten (oooops - det var visst folk på dekket over som klappet takten... jeg var ikke edru), ved siden av venninna mi som også sov i samme seng (jeg håper virkelig hun sov igjennom mine 5 orgasmer!), på et loft på Torshov, på do på et utested, i en trappeoppgang, oj... jeg kan vist fortsette lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå