Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg saftsuse vært pålogga og sittet her og titta og lest med jevne mellomrom hele kvelden etter at ungene er i seng, mannen er på julebord. Veldig hyggelig selskap her, og masse fine tråder ikveld, men - må skjerpe meg. Har tross alt annet å gjøre også. Så imorgen skal jeg ha total dib-pause. Ønsk meg lykke til! Og god natt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til og god natt!!!

Skrevet

Takk - har ikke logget meg av ennå, måtte bare svare på ett innlegg til;-)

Skrevet

hehe...kjenner jeg er ganske avhengig selv!!!!!

Skrevet

ville bare si at det gikk bra i dag :-) takk for hjelpen hurlumhei :-) bor du i nærheten av hurlumheihuset? eller hva er grunnen til nicket?

Skrevet

Heisann - er her ennå jeg, seff;-) Godt å høre at det gikk bra i dag. Hva var oppgaven? Hva er hurlumheihuset? Fant bare ikke på noe bedre nick, igrunnen, litt fantasiløs;-)

Skrevet

Men du, apropos nick, ditt nick er morsomt, hva betyr det? Har fundert på det - mor til gunnar er ikke bestemor -? Hæ, hva er det jeg ikke skjønner med det?

Skrevet

Hurlumhei er et bra nick :-) hurlumheihuset er et innendørs lekeland for barn. ligger uten for oslo, ved kolboten/sofiemyr. veldig artig for barna ;-)

Skrevet

Jeg bor faktisk ikke så langt derfra. Skal sjekke det på nettet, kanskje det hadde vært noe for 5-åringen her i huset! Men nicket ditt da?

Skrevet

5 åringen din hadde elsket det. om du kommer fra kolboten og kjører forbi landerusenteret og tar første til vensteret rett etter stadion så er det i enden av veien. alle barn elsker hurlumheihuset!

jeg later som er jeg mora til gunnar i ica rekalamen. gunnen til at jeg ikke er beste mor er fordi jeg trodde jeg var det siden gunnar dømte at han var blitt pappa. og anette hoff var moren til barna. men så våknet han og alt var bare en drøm og jeg er fremdeles ikke bestemor :-(

Skrevet

Ah - seff! Burde ha tenkt på det, ica-reklamene er jo morsomme! Takk for tips om hurlumheihuset, det skal vi absolutt teste! Hva fikk du i oppgave i dag, forresten?

Skrevet

oppgaven var og annalysere en novelle. ar aldri hørt om forfatteren og greide ikke plassere han i noen epoke, men sån rent bortsett fra det så gikk det bra. håper på en 4.

ica reklamen er genial, nesten som en mini hotel cesar :-)

kansje vi ses på hurlumheihuset, er der titt og ofte. en venninne av meg har 50% og skal være super mor anden vær uke så da er vi ofte der... hehe

Skrevet

Håper du får 4 da! Kan hende vi treffes der, skal rope på deg her inne hvis vi skal dit en gang. Nettsida var veldig bra.

Nå våkner mini på 3 mnd her og skal ha mat og stell, så nå MÅ jeg logge av. God natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...