Gå til innhold

I dag har jeg bygd hus!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og barna har pynta.

Pepperkakehuset står nå klart til å rives nyttårsaften :o)

 

250 krumkaker blei stekt i går, og vel 100 risboller er snart fortært :o)

 

Nå er det snart jul..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

risbolla me sjokolade???

 

har du ei oppskrift tell meg??

 

av va åsså effektiv husmor her om dagen.. baka skuffekake med vanilje, kokkos-makroner å fyllt horn... :) wow! :)

Skrevet

Kan noen deler litt husmorenergi med meg? Vær så snill???

 

All ære til dere som baker, skurer og står i. Jeg har ikke ork, jeg. (Men trøsten er at det blir jul. Uansett om kjøkkenskapene mine og taket er vaska eller ikke ;-) )

Skrevet

Risboller, selvfølgelig med sjokolade.

6 egg

450 gr melis

litt sukker

Vispes til eggedosis

 

1,5 klædd delfiafett

3 plater kokesjokolade lys/mørk etter smak

Smeltes på svak varme

 

bland alt og ha i ris, ca halve posen.

 

 

 

 

Skrevet

Oj...spiser dere opp 250 krumkaker?!?!?!?

Skrevet

Det er ikke noe problem.... kakemonstre hele gjengen.

Også lider vi av hotell gjennomtrekk, greit å ha noe til kaffin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...