Joikaboll@ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Og barna har pynta. Pepperkakehuset står nå klart til å rives nyttårsaften ) 250 krumkaker blei stekt i går, og vel 100 risboller er snart fortært ) Nå er det snart jul..........
M-N & sassy-susie Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 risbolla me sjokolade??? har du ei oppskrift tell meg?? av va åsså effektiv husmor her om dagen.. baka skuffekake med vanilje, kokkos-makroner å fyllt horn... wow!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Kan noen deler litt husmorenergi med meg? Vær så snill??? All ære til dere som baker, skurer og står i. Jeg har ikke ork, jeg. (Men trøsten er at det blir jul. Uansett om kjøkkenskapene mine og taket er vaska eller ikke ;-) )
Joikaboll@ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Risboller, selvfølgelig med sjokolade. 6 egg 450 gr melis litt sukker Vispes til eggedosis 1,5 klædd delfiafett 3 plater kokesjokolade lys/mørk etter smak Smeltes på svak varme bland alt og ha i ris, ca halve posen.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Oj...spiser dere opp 250 krumkaker?!?!?!?
Joikaboll@ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 Det er ikke noe problem.... kakemonstre hele gjengen. Også lider vi av hotell gjennomtrekk, greit å ha noe til kaffin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå