leiavåblilurt Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er skikkelig krise min bærbare har fått blackout akkurat idet jeg skulle lagre hjemmeeksamen min som jeg skal levere på fredag...... H Y L ! den går hverken på eller av men er i svart og vifta går og går...er en ny pc så kan ikke være full av skitt og støv ihvertfall.. Hva gjør jeg? har prøvd alt som står i bruksanvisningen... HYSTERISK MOR
Sånn kan det gå Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Akkurat i det du skulle lagre hjemmeeksamen? Du vil vel ikke virkelig påstå at du har skrevet ferdig en hel hjemmeeksamen før du lagret den?
Gjest ->>- Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Om du skriver i word på en ny PC vil den vel autolagre etter hvert, så uansett neppe mye som er tapt. Trykk Ctrl + S for å lagre, i håp om at det bare er skjermen som har mista kontakten med resten og at PC'n lever, ikke slå den av og kontakt fagfolk i morra tidlig.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ville gjort nesten som Pila sier. Lagre (ctrl + s) og så slått av hele sulamitten. Dersom den ikke går av med "kill button" så ville jeg tatt ut batteri og strøm og sørget for at den var av for så å forsøke igjen. Men sjekk noe først; har du kommet borti belysningen for skjermen og rett og slett skrudd den av? Det har jo hendt før;)
Northernlights Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Skru opp der harddisken er, og ta den ut,for saa og sette den inn igjen. Jeg har opplevd det samme som du, og det var fordi harddisken var loes inni der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå