2 små,hva nå? Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Fant gavekortet mitt på første forsøk.... Tusen takk snille sjaman!!!
LegallyBlond Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Ja hun er super! Hadde leitet etter en dyr genser til mini her i flere uker, fant den også på første forsøk etter litt hjelp fra Sjaman!
Lille søtnos Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Slenger meg på. Utrolig grei som bruker så mye tid og energi på å svare på kjente og ukjentes spørsmål. All ære til deg, sjaman.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Skulle ønske hun kunne funnet den 7 arma lysestaken min og kakeboksene....... De er boooooorte vekk *frustrert* Har leita 3 ganger over alt, forstår ingenting!!!
Under den hvite bro Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 ååå fant du gavekortet så flott.... DET gleder meg å høre klem til dere alle bea80 fdato???
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Så utrolig flink du er.. har aldri spørt deg om noe.. bare lest hva andre har skrevet og jeg må jo si jeg er imponert:) men tror du at du kanskje kunne sett når midt neste barn kom:) ... altså bare om du vil,gidder og har tid da:) 031183
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Du er veldig tålmodig, sjaman. Og at du orker å spå alle gang på gang er utrolig. Så får tiden vise om du har rett:) Men jeg håper jo det da!
Løven,fisken og vekten Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Slenger meg på denne... Eneste gangen som jeg er glad hun tok feil var når hun spådde at fødselen nå skulle vare i 17 timer men den varte bare i 7 Men du var på rett spor da sjaman så tusen takk sjaman klemmer til deg
Under den hvite bro Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 min lille my... tror nok at 2008 blir et år med en fødsel for dere ja... ne sier meg sept okt... klem
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 tusen takk... så spennende..hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå