Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Noen av deres babyer som har det?Hvor gamle er de,og har det evt begynt å forsvinne?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jenta vår har et par jordbærflekker, ett av dem rett under øret. Er 5mnder nå, og jordbærflekken har bare blitt mer framtredende, skjønner godt at det kalles jordbærflekk - ser faktisk ut som det vokser noe meget søtt og spiselig på jenta mi... Må nesten spørre legen på 6mnderskontrollen, men de skal jo gå bort med tida.. sant?
Maud Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Min eldste hadde en i panna. Den var der ganske lenge, kanskje den var helt borte da han var 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå