Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av deres babyer som har det?Hvor gamle er de,og har det evt begynt å forsvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår har et par jordbærflekker, ett av dem rett under øret. Er 5mnder nå, og jordbærflekken har bare blitt mer framtredende, skjønner godt at det kalles jordbærflekk - ser faktisk ut som det vokser noe meget søtt og spiselig på jenta mi... Må nesten spørre legen på 6mnderskontrollen, men de skal jo gå bort med tida.. sant?

Skrevet

Min eldste hadde en i panna. Den var der ganske lenge, kanskje den var helt borte da han var 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...