Gå til innhold

Dere som har barn fra før...

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hvor godt stemte "følelsene" deres?

Jeg er sikker på at jeg får en gutt som blir født noen uker før termin... Tror dere at det kan være noe i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang visste jeg at det var en gutt der inne, hadde besvimt om det kom jente. Fikk det ikke bekreftet før den dagen jeg fødte, men det var en gutt ja.

Andre gangen visste jeg det var jente, men det var enda en gutt. Også legene på UL sa det var jente frem til uke 33. Men det var gutt som kom ja! =)

Denne gangen tror jeg jente igjen, men tør ikke tro skikkelig på det før vi har vært på UL igjen neste uke. Tror nok de ser det på Nasjonalt senter for fostermedisin.. =)

Skrevet

Jeg har ikke barn fra før. Men jeg tror det er noe med de følelsene. Min mor hadde rett hver gang hun fikk en slik følelse da hun var gravid:)

Jeg har en følelse at det blir en jente. Det blir spennende å se om det stemmer.

Skrevet

Sist gang "visste" jeg at det var jente, selv om vi aldri visste kjønnet.. husker jeg sa til jordmor at jeg var sikker på det var ei jente. Trodde også jeg kom til å føde før termin, da mamma har født sine 3 barn 2-3 uker før termin (og slimproppen gikk i uke 34).. og nesten 3 uker før termin kom jenta vår:) hehe

Denne gangen har jeg ikke en slik følelse, så blir spennende å se hva det blir. Men tror jeg får før termin, men vet jo aldri..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Verken mamma eller min søster fikk før termin, men jeg er bare så sikker på at jeg får før termin av en eller annen grunn.... hmmmm.....

Gutt har jeg drømt 3 ganger at jeg får så da er jeg sikker på det også :-)

Skrevet

Forrige gang var jeg sikker på jente nesten før jeg hadde testet positivt... og hadde hele tiden en følelse på att jeg ikke kom til å gå helt til termin.

jenten kom 10 dager før termin.

Denne gangen har jeg følt gutt hele veien, og det er blitt bekreftet på 2 ultralyder. tror ikke jeg kommer til å gå til termin denne gangen heller.. men tror han kommer ca. 1 uke før..

Skrevet

Jeg har 4 fra før, og min intuisjon har stemt hver eneste gang!! Er totalt usikker denne gang! Håper det blir jente på oss nå, siden sistemann er gutt. Innerst inne tror jeg vel egentlig at det er en gutt der inne :) Men men, tiden vil vise, blir spennende å se :) Blir like glad uansett :D

Skrevet

Stemte på begge mine. Var helt sikker på gutter, og det ble det. Og jeg er heeelt sikker på at det blir en gutt denne gangen også:)

Skrevet

Jeg var 100% sikker på at jeg skulle få gutt sist, og det stemte på begge UL og ut kom en gutt. Akkurat som deg var jeg sikker på at jeg ville føde 1-2 uker før termin, da både mamma og mormor har gjort det med alle sine 4 og 8 barn! Jeg fødte 2 uker før termin:-)

Skrevet

Første gangen var jeg sikker på jente hele tiden. På UL kunne man ikke si hverken det ene eller det andre med sikkerhet, men helte mot jente. Vi fikk rett, hun ble til og med født en uke før termin som jeg trodde.

Skrevet

Jeg hadde helt fra starten av en sterk følelse av at førstemann var jente. Jeg var faktisk så sikker, at jeg husker jeg tenkte på vei inn til første ul at om dette viser seg å være en gutt, så blir jeg nesten skuffet. Ikke det at jeg ikke ønsket meg gutt, men jeg bare var så psykisk forberedt på at dette var ei jente.

Vi fikk vite at det mest sannsynlig var jente,men jeg husker at jeg allikevel tenkte det samme rett før babyen ble født.

Og jente var det! Hun ble født 4 dager før termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...