Jalla is back Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror kanskje at jeg vet hva EL er. Det er Eggløsning?!!! Men hva er IKM? Føler meg helt grønn når jeg nå har sitti og lest her inne litt. Jammen mange som prøver å bli gravide.
Truseprinsesse Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 IKM er dagen du håper at mensen ikke kommer. Ikke kommende mens står det for. Det er den dagen de fleste tester om de er gravide. Lykke til da. Skal dytte opp en tråd som du kan lese med masse nyttig informasjon, jeg.
Jalla is back Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Takk for svar :-) Morsomt at det er et eget "navn" på den mensen jeg ikke ønsker. Hihi.
Jalla is back Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Guri, det var en lang liste med ord, utrrykk og råd :-) Vet ikke om jeg leser alt. Men de forkortelsene vil jo gjøre min tid her hos dere mye lettere. Jeg hadde aldri gjettet IKM :-) Syns det var morsomt!! Hehe!
Tez_ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hehe...det er mange forkortelser..man kommer fort inn i det! =) Jeg skjønte heller ikke hva IKM var...og vanskelig og tippe! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå