Gå til innhold

Har dere vært hos jordmor..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24+2, skal til jordmor på mandag.. er akkurat 25 uker da, er første gang jeg skal til jordmor.. (hadde egentlig time i uke 22, men den ble avlyst da hun måtte på kurs).

På tide nå synes jeg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg skal om 1,5 uke. Da er jeg nesten 14 uker. Ble anbefalt det av min søster og legen på Ullevål.

Legen har sjeldent så veldig god tid til å prate om ting jeg lurer på...

Skrevet

var der forige torsdag (uke 16) å skal dit igjen rett på nyåret!! skal gå hver 4 uke :) her er det som oftest 1 jordmor time før ultralyden :)

Skrevet

Ja jeg har vært hos jordmor. Husker ikke nøyaktig uke, men nå er jeg 22, og det er noen uker siden. I min kommune går vi annenhver gang til lege og jordmor. En flott ordning synes jeg. Og dersom jeg trenger å prate med jordmora er det bare å ringe henne eller få en ekstra time.

Skrevet

Jeg er 25 uker på vei og har bare vært hos jordmor, ikke lege. Begynte hos jordmoren i uke 9 og har vært der hver 4. uke siden uke 11. Synes det er veldig bra, hun har god tid og jeg føler meg godt ivaretatt.

Skrevet

Jeg skal til jordmor for første gang i morgen!

Da er jeg 21+6 på vei..

Skrevet

Var hos lege i uke 12, så ordinær ul i uke 18, og så jordmor i uke 26. That's it foreløpig :)

Neste kontroll er i uke 31 hos jordmor.

Skrevet

Lege uke 12

Jordmor uke 16

Ul uke 18

Jordmor uke 22

Neste gang jeg skal til jordmor nå er i uke 28 pga jul og nyttår.

Har fått besjed om å ha kontroll en gang i månden i starten og ofter de siste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...