Gå til innhold

Julegaver....

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe i julegave til mann/samboer? Jeg klarer ikke bestemme meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får pondus abo, nyeste Pondus boka, Pondus kalender... Ja, han digger Pondus..:P

Så får han pysjamasbukse, så tenker jeg å kjøpe han noe annet også... kankje et smykke.. :)

Skrevet

Mannen min begynner å bli rimelig bortskjemt nå synes jeg. Han har nylig hatt bursdag, så var det farsdag, så har vi et års dag så er det jul.. og på toppen av det så har vi pakke kalender med smågaver til hverandre og baby. Og vi skal kjøpe gaver til hverandre etter fødselen.

Han har fått følgende:

Bursdagsgave:

"verdens beste pappa" t-shirt bestilt på www.verdensbestepappa.com, Hakkespettboken for førstegangs fedre,

Stetoskop så han kan lytte på baby,

Basilikum olje... han elsker oljer til mat.

Farsdag:

Turboneger boken

1 års dag:

Bilde av han, meg og stor mage fremkalt på lerret. Pluss at vi skal på spa den dagen. Som han betaler. Jeg betaler middag etterpå.

Julegave:

Morgenkåpe fra baby.

Skinnhansker

Led Zeplin cd.

Fødsel gave når ungen kommer i mars: (denne ideen er jeg mest stolt av :) )

Sølv lommeur gravert med barnets navn og fødseldato på forsiden av lokket. Og en personlig hilsen fra meg på innsiden.

Thomas er glad i klokker.

I julekalenderen har vi småting til hverandre som sjokolade, sokker, kort ol.. og småting som smokker, klut ol til baby.

Håper du fikk noen tips her! :)

Skrevet

Her er det vanskelig å finne på noe, han har alt han trenger pluss litt til.

Fra meg har jeg kjøpt Bergans jakke. Lillegutt på 5 er fast bestemt på hva han skal gi og skal ut å handle på mandag. Fra han blir det bukse, t-skjorte og genser. Fra lillemor i magen har vi også kjøpt gave....pysjbukse, t-skjorte og tøfler til bruk ved nattevåk og tidlige morninger ;o)

Skrevet

hva slags butikk kjøpte du stetoskop på???

jeg sliter sånn med gave til min kjære for han har en helt umulig smak og er veldig sær...han ønsker seg sikkert noe tvspill eller datagreier,men jeg syns dette blir for upersonlig...huff...vanskelig det her...

Skrevet

kjøpte det på en dansk nettside. husker ikke hva den het. Jeg googla stetoskop+salg og da kom det opp en del alternativer. Ellers så skal det være mulig å få kjøpt på butikker som selger sykepleier utstyr. Vet det er en slik butikk på kongsvinger. Du kan jo spøre legen din. :)

Skrevet

Vi har kjøpt hus nylig, så det blir nok eneste gaven til oss fra oss:P

Skrevet

Min sambo ska få en billett til Bruce Springsteen den 8/7 + nya cd'n med KENT.

Skrevet

Det kan jeg ikke si - siden han snikleser på disse sidene ;) Men jeg skal kjøpe noe jeg vet han ønsker seg, i tillegg til en opplevelse vi kan ha sammen. Tror han kommer til å bli kjempeglad :)

Litt oppgradering fra fjorårets skjorte og belte - han ble veldig glad da også, men i år vil jeg gjør det litt mer romantisk.

Mannfolk er vanskelige å kjøpe gave til!! Det er vel derfor pappa får samme cognac i år som i fjor.

Skrevet

Takk for noen tips:-) Han ønsker seg barbermaskin og fin jakke.. Men vet han har kjempe lyst på playstasion 3! Han har ikke ønsket seg det. Men vet han blir såååå gla viss han får det! Men det er jo så dyrt!!! Har tenkt litt på å kjøpe på sånn avbetaling...men vet ikke om han blir så blid da...:-/ I fra jentene har jeg kjøpt Brann drakten! Han er kjempe Brann fan!! Så det gleder jeg meg til...han har ingen peiling på at han får den:-)

Skrevet

Aner ikke,men jeg fikk velge ut en gave selv i dag til meg selv iallfall.Trenger ikke noen overraskelse.Fikk stor nok overraskelse i fjor da han kom med en diamant ring til 9 000 !!

Skrevet

stetoskop.:

www.healthworker.com

www.labo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...