Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Kan man begynne å bli småkvalm/uvel på den tiden man venter mensen? Er det vanlig med mye luft i magen/føle seg som en ballong (rødme, rødme) i tidlig graviditet? Skulle hatt mensen for noen dager siden, og prøver ikke å bli gravid, bruker minipillen, MEN, har vært uvel/småkvalm i noen dager nå, når jeg våkner og når det har gått en stund siden jeg har spist, typisk sånn som det var da jeg var gravid (men husker ikke hvor tidlig det kom...) Også det med luft i magen - er sant at den er som en ballong, får ikke igjen buksene mine en gang, ser ut som jeg er gravid i 5. mnd i speilet. Er det et tegn på graviditet? Har hatt litt mensmurringer/ryggvondt også, men ingen mens har kommet. Begynner å tro jeg er gravid, for mine menser pleier å være symptomfrie, mens jeg begge gangene jeg har vært gravid har vært ganske sikker på at jeg var det pga alle symptomene... Skal kjøpe en test, men hva tror dere...
selfangerkjerringa Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde det sånn ihvert fall. Var sånn jeg fant ut at jeg var gravid faktisk... hehe. Lykke til
pøber´n & je Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde morgenkvalme en uke før IKM. Rundt IKM gikk det over til heldøgns kvalme
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Har det noe lignenede, noen dager tror jeg rett og slett at jeg er gravid. men tør liksom ikke kjøpe test, for innerst inne tror jeg ikke at jeg er det...hehe går på p-pilla og er midt i brettet. Men hadde jeg ikke fått mensen, så hadde jeg kjøpt en test;) Lykke til;)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vel, sånn var starten på mitt siste svsk, i hvert fall...
Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Ja, da er jeg sikkert gravid da... Hmmm får løpe av sted å kjøpe en test i morgen før jeg evt tar pillen. Hjelp!
Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Ja, så det med luft i magen og enorm mage er et tegn også altså (spørsmål til alle som svarte at de hadde det sånn, men skriver det under nederste). Nå blir jeg litt svett her... Passer ikke så kjempebra å bli gravid nå... Men, men... Får se imorgen, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå