phonegirl Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Tenkte å lufte dette her for andre likesinnede og høre hva dere hadde toklet dette som. Samboeren min skal bli onkel for første gang noe som gjør at det blir mye baby snakk i familien. Jeg ble ikke noe glad for dette med det samme ble missunnelig, trist og sint på engang.Men så fikk jeg tenkt litt og fant ut at dette kan faktisk vippe til min fordel. Jeg har aldri mast sånn veldig på unge bare tenkt masse på det og kommet med hint, men har da alltid fått et blankt nei de gangene jeg har foreslått at vi skal bli gravide. Så her om dagen så satte jeg meg ned og la en plan på bordet jeg sa at jeg hadde tenkt mye og at jeg lurte på om vi kunne prøve å bli gravide om et år (fordi da rekker jeg å komme meg inn i en ny jobb og få jobbet i denne en stund) og da er det jo hele 21 mnder fra nå av til det kommer en baby og det er jo nesten 2 år sa jeg til han. Han smilte og sa vi får se når den tid kommer da vet du. Så gikk det et par dager også tenkte jeg at jeg skulle teste om han var på gli så jeg sa at du husker det du sa her om dagen og det jeg spurte om, ja sa han da. Jeg vil ikke skrive under på noen kontrakt så det er 50% sjangs sa han, Jeg sa da at 50% sjangs for ja og vi får se når den tid kommer det tar jeg som et ja altså og da smilte han lurt. Og så kommer jeg til det jeg lurer på. Ville noen andre enn meg ta dette som et ja? eller er det bare jeg som er så glad for å få et annet svar enn et blankt nei.
Chezka Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 hehe...han er iallefall på gli Mannen min var den som i utgangspunktet hadde lyst på barn, og han har lenge snakket/hintet en del om det. Men da broren hans ble pappa for snart et år siden ble han som "besatt" Den lille babyen vippet han helt av pinnen, og han ble helt oppsatt på at vi også måtte ha en slik liten sak! Så jeg tror nok at hvis mannen din er litt på gli så vil det at dere får en baby i familien være meget positivt for din del! Lykke til!
phonegirl Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Det er godt å høre at andre menn har reagert slik på en baby i familien.Da er det håp.hehe Jippi=)
mamita82 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 håper på det samme jeg også har 8 vennepar og en bror som skal ha baby i de nærmeste mnd nå så jeg håper at det smitter over på min kjære......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå