Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Sjaman er en veldig populær dame her må jeg si:) Noe jeg har gått glipp av?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Sjaman er en skikkelig nydelig nordlænding:)
selfangerkjerringa Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 sjaman er ei utrolig flott dame! Varm, omtenksom, gir av seg selv - sjøl om hun sjelden får noe i retur... generøs altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå