Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kveldene kommer så får jeg stadig vondt for å puste(det gjør egentlig ikek vondt men sliter for å puste liksom) har skjedd så mye dt siste halvåret, med en elendig rygg, mye muskelspenninger har det overalt,,,, mye bekymringer over å være mor til en gutt som nesten ikek spiser.

så lurer på om det bare e rangst elelr omd et kan være noe farlig som blodpropp eller hjeret.

noen som vet noe om slikt? noen som har angst er det lik det?

håper noen svarer.

har en gutt på 17mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen puste da? Jeg har hatt/har angst og sliter med å puste ordentlig inn når jeg er stresset, tenker for mye eller har mye å bekymre meg over...utrolig slitsomt og frustrerende, og kan til tider være veeeldig plagsomt. Men det er mere sånn at jeg ikke får tatt et dypt åndedrag, om du skjønner? Er det noe lignende eller?

Skrevet

Det kan høres ut som angst...

hvor i landet bor du??kanskje jeg kan tipse deg om en du kan snakke med..en psykolog som er veldig flink.....

Skrevet

ja det er mest når jeg puster inn, å blir da redd for å ikke få puste.....

jege r fra skien

Skrevet

Det skjønner jeg. Høres veldig ut som en type angst ja. Sliter fortsatt litt med angst, men ikke like mye som før. Men den pustinga kommer og går litt.. Det er nok lurt å gå til psykolog og ta tak i problemet før det utvikler seg til verre angst. Jeg har gått til to psykologer, og den siste gikk jeg til i 2 år. Har hjulpet meg veldig.

De gangene jeg sliter med pustingen må jeg bare prøve fokusere på noe annet. Ikke tenke på at det er vanskelig å puste, for det gjør det bare verre. Sånn er det med angst. Det er lettere sakt enn gjort, så jeg syntes du skal ta kontakt med en psykolog hvis du har mulighet til det.

Vet hvor fælt det kan være. Til tider har det vært så ille at jeg bare har brutt sammen... lykke til iallfall:-D

Skrevet

fler at jeg ikke får pustet orntlig sitter å hal puster... tror nok jeg vil selv til en pykolog for å få det vekk,,,,, så skal høre med legen in neste fredag om jeg kan en time..... tror dete r mye jeg trenger å få ut

tusen takk.... er rimlig sikker på at jeg har angst ja.....huff men lillegutt er så god å ha......

Skrevet

Det er nok ikke noe sånt som blodpropp eller hjertet ditt, da ville det vært ganske så sterke symptomer. Jeg kjenner meg litt igjen, i stressete perioder så tar jeg meg selv i å holde pusten og å puste overfladisk. Man spenner seg, og da får man fort vondt i skuldrer, rygg osv. Du må prøve å koble mer av i hverdagen. Lukk øynene, prøv å senke skuldrene og puste dypt ned i magen. Pust inn gjennom nesa, og ut munnen. Se for deg at du er på en rolig plass i naturen, og kjenn at du slapper av. Funker for meg ihvertfall:)

Skrevet

jepp er nok det som skal til ja, men ahr gutten min hjemme til januar å får ikek mye tid for megs elv men skla gjøre det nå......

prøve å ikke bekymre meg så mye får det gjør hele dagen.......

takk takk

Skrevet

Kanskje du kunne prøvd å meditere litt om kveldene når disse situasjonene oppstår..avspennings meditasjon..det er veldig effektivt altså!!

Skrevet

Jeg vet hvordan det er å bekymre seg for barnet sitt, jeg er nemlig verdensmester i akkurat det, og det sliter ordentlig på kroppen min også. Prøv å ta deg inn igjen på kveldene, når gutten din sover. Jeg har begynt å jogge et par ganger i uka, får ut litt spenninger da + mye frisk luft. Ta vare på deg selv:)

Skrevet

ja går littb turer og det e rså deilig så nå skla jeg trene på studio så ordner det seg snart må bare komme meg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...