Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Når gjør dere dette? Må noen på folkeregisteret se legitimasjon, eller sender man bare hele sulamitten i posten? Er så kjedelig med alle disse papirene!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Vi gjorde det på føden vi.. Like etter at snuppa var født. Så de ordna alt derfra...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 pappa til barnet kan f.eks være med deg til lege eller jordmor når du har time. Der kan de skrive under på farskapserklæring papirene og vise legitimasjon ( må alltid legitimere seg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå