Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Når søkes det om dette?Etter fødsel? Ser på blanketten jeg nå skulle fylle ut at man må oppgi barnets navn,fødselsnummer osv... Jeg er i uke 33 nå...Termin 28 Januar..
glad i mange barn Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 barnetrygden trenger man ikke søke om det går automatisk,hvilket skjema har du fått da?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Barnetrygd er det eneste som kommer automatisk, resten må søkes om av støtte.. Er det foreldrepenger du tenker på el?
baby 07.02. Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hmm.. Jeg måtte søke om det sist. Det er rikti nok ti år siden da..
Månestrålen :-) Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Nå går det automatisk. NAV får melding om fødsel fra sykehuset/folkeregisteret og setter igang barnetrygden.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 åja. det sa saksbehandler ingenting om.. Jeg spurte om når jeg skulle søke om barnetrygd,da sa han at det trengte jeg ikke enda..Det var i oktober.
Ladybug~N&E Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 eneste er at om man er alene og skal ha dobbel barnetrygd så må man søke. dette går ikke automatisk. kun enkel barnetrygd går automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå