Gå til innhold

Mensen,,,,, :-S


Isacog Mamma`n sin<3

Anbefalte innlegg

Noen fler enn meg? Åhhh, føler meg så nedfor og lei, blør kjempemasse, og gutten min er sutrete:( Uff, hva kan jeg gjøre for at han skal få det bedre, er ikke nødvendig det skal gå utover han. Virker som om det er maten det er noe galt med. Bare spiser og ti minutter etter er han sulten igjen. Akkurat som om puppene har slutta å produsere... Har de deT? Noen som er klokere på dette en meg? *Depp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og æsj... Heldigvis ingen mens her enda. Slapp unna 10 måneder sist... og blir skuffa hvis den kommer før det!

Har ikke så mye erfaring på akkurat dette, men har hørt at melken får en annen smak når man har mensen.. Kanskje derfor han ikke vil ha, han kjenner ikke igjen smaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er akkurat ferdig med mensen... Typisk meg å ikke slippe unna sånt. Andre slipper i omtrent et år etter fødsel, mens jeg fikk mensen en uke etter at renselsen var ferdig. Det er bare så typisk meg!! Gleder meg til å få hormonspiral!!!!

 

Dette med melken vet jeg ikke. Kan det være dette med økedøgn? Har ikke vært borti det selv da jeg har hatt overproduksjon med begge ungene, men tror det er noe sånt som at ungen drikker oftere fordi han krever mer og får på denne måten opp din produksjon.

Tviler på at de har sluttet å produsere. Bare legg ham til så ofte som han vil, så går det seg nok til igjen.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg husker å ha hørt noe om at melken får en annen smak når mor har mensen, og at et råd mot det er å spise hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det helt individuelt når man får den tilbake?? Jeg har ikke fått den enda, og Stina er tre måneder på torsdag.... Håper den blir borte lenge lenge lenge lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mensen, men synes ikke det gjør noe egentlig. Blør som før og har ingen menssmerter, - noe jeg ofte hadde før. Eneste ulempen er at den er litt uregelmessig.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...