Gå til innhold

Ah... freden senker seg i heimen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst bare jeg som er her i kveld. Ja ja, det er jo noen dager siden jeg har vært her, så det var godt jeg fikk fred til å lese og skrive uten å blir forstyrret av masse nye innlegg hele tiden. He he...

Etter begravelse og tett program i helgen, trengte jeg noen dagers time-out rett og slett. Jeg har fokusert skikkelig på jobb for å planlegge skikkelig og få unna ventende jobbsaker nå. Hver fredag fremover skal jeg ha fri. JUHUUU!! Jeg tror det er mulig å gi litt f... i julestria, jeg. Det er vel en del på programmet for de fleste av oss, men jeg merker for egen del at ganske mye av det hektiske er selvvalgt. Med andre ord: jeg kan velge bort, legge til og prioritere akkurat som jeg vil. Det blir glad av å tenke på :)

Jeg overhørte noe koselig i barnehagen i morges mens Karosnuppa holdt på å kle av seg. En av 5-åringene sto og trippet i rommet ved siden av for å komme ut og fortelle meg noe. Hun var veldig utålmodig og sa til en av de voksne som jobber der "jammen, mammaen til Karosnuppa må sikkert gå med en gang". Da svarte den voksne "Nei, du skjønner at mammaen til Karosnuppa har alltid veldig god tid, hun..." He he, det stemmer vel ikke helt, men jeg ble kjempeglad innimeg og varm om hjertet. Håper min lille jente synes det samme :)

Nå skriver jeg plutselig i vei her, men vil bare sende dere alle sammen en god adventsklem!! Her har julestjerna kommet opp i vinduet, jeg har tent lys og gleder meg til å skrive julekort. Og dibbe litt, såklart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du kan ta deg fri på fredagene fremover - det er deilig å ha denne dagen og bare gjøre fine ting på:-)

Imorgen skal vi bake pepperkaker hjemme, det blir sikkert gøy og klinete:-)

Så hyggelig å høre at du alltid har veldig god tid - det varmer mammahjertet det:-))

Å ha god tid er noe annet enn å ta seg god tid om morgenen, ikke alltid lett, men utrolig hyggelig.

Idag dro sambo, rosa og jeg i barnehagen kvart over syv. Vi var andremann som kom og vi kledde av oss og drakk kaffe begge to, mens rosa satt og danset på stolen og flørtet med lille kavaleren:-) En deilig start på dagen og en god ting for frøkna:-)

Jeg må bare innrømme at jeg hopper glatt over alle setningene hvor julekort står nevnt.........det er jeg ikke flink til lengre, før skrev jeg brev, men det har sklidd helt ut det også. Sender til familien som bor langt vekk og thats it........dessverre.....Kanskje neste år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...