Gå til innhold

Hun har vondt i tissen sier hun...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 år sier at hun har vondt i tissen.. Sier au når jeg vasker henne og vrir seg unna.. Noen ganger stopper hun opp og begynner å gråte og sier hun har vondt..

Kan ikke se noe spesielt...

Jeg tenkte at det kanskje var uvi og har derfor fått sjekket dette ved en urinprøve. Det var det ikke..

Legekontoret sa at jeg kunne kjøpe canesten og smøre henne med det noen dager og heller komme tilbake hvis hun fortsatt har vondt.

Men - canesten er jo for sopp - det tror jeg ikke hun har. Hadde jeg ikke sett det?

Legen så ikke på henne...

Hun har også ørebetennelse og har gått på antibiotika i 10 dager - kan dette ha noe å si? Kan det være en allergisk reaksjon?...

Noen som har noen erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ofte få sopp etter antibiotika og nei du trenger ikke se det på henne om hun har sopp

Skrevet

Jeg tror legen har rett, og at det er sopp.

Siden hun går på antibiotika, er alle naturlige verdier ødelagt, og da blir det lett sopp.

Smør henne og jeg vil tro at det rask blir slutt på klaginga

Skrevet

har hun gått på antibiotika i 10 dager er den kansje ikke så rart at hun har vondt i tissen. Sopp er nemmelig en vanlig bivirkning når du tar pencellin...Det er ikke alltid du kan se sopp! Jeg ville anbefale deg å smøre på litt canesten. Er ikke gøy å gå rundt og ha vondt i tissen. Neste gang hun går på antibiotika er det viktig og få i henne masse sure melkeprodukter, Yoghurt, biola osv. for å hindre sopp..:)Lykke til

Skrevet

Takk for svarene - da slår jeg meg til ro med dette og smører canesten i noen dager. Håper det gir seg fort for det er så vondt å se henne sånn.

Skrevet

Men ikke glem yoghurt eller Biola eller lignende.

Fastlegen jeg hadde før, sa; "Ikke glem yoghurten - så slipper du å komme på GU neste uke!", dersom hun hadde skrevet ut antibiotika til meg.

Håper smertene til jenta di gir seg fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...