Gå til innhold

Jabbadooo! Bebissen ligger ikke lenger i sete!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å bli oppriktig bekymret et øyeblikk;0)

Mens de andre tre ungene har lagt seg rett vei minst 8 uker før termin, har altså denne lille klumpen funnet det for godt å erte mamman sin...helt til NÅ:0)

Har fått konstantert at den ligger rett vei, nå knapt fire uker før termin. Heldigvis! Var nok ikke helt vel med tanken på å skulle velge mellom KS og vanlig fødsel... Men nå er jo alt som det skal være:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da,godt at du slipper å uro deg for hva du måtte velge. Bare en liten opplysning,mange sier at det faktisk ikke er så mye verre å føde i seteleie enn vanlig,men jeg forstår at tanken er skremmende. Hadde ikke likt det selv,men nå er det jo ikke en avgjørelse du må ta.

Blir så glad når folk får slike glad meldinger jeg.

Lykke til med fødselen og håper at du får en fin fødselsopplevelse.

Skrevet

Jo takk:0)

Kan godt tenke meg til at det ikke er så mye verre for meg å føde i sete, men en av komplikasjonene kan være at hodet til babyen blir sittende fast til slutt... Og den tanken plaget meg så til de grader! Dessuten var forrige bebiss på 4,2 kg. Kan lett risikere at denne blir enda større, og da virker ikke setefødsel fristende... ;0)

Skrevet

Så bra da=o)

Ikke lenge igjen nå da...Kan bra kose deg ekstra godt frem til lille gull kommer...=oD...

Skrevet

Ja, må innrømme at NÅ bare kooooser jeg meg :0)

Siste innspurt på jobben denne uke;0)

Skrevet

Hehe..Ja det også...=o)

Ennå en stund for meg da=oD...Menmen..Tiden går fort...

Du får ta det med ro også da...Gleder meg til å se innlegg fra deg når gull nr 4 har kommet...

Klem

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så bra, Chanelle!! Jeg går selv og venter på at min lille venn inni magen skal skjønne at stumpen skal peke opp nå som det nærmer seg fødsel....men foreløpig koser han seg visst veldig i sittende stilling=) Skal inn til jordmor onsdag om en uke, da spørs det om det blir snuing....gleder meg ikke noe særlig til det. Men vil jo føde vaginalt, så jeg hååååper at det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...