!gakke! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 stikninger heilt nederst i magen, da mener jeg helt nede... føler tissetrang heile tida? er 2 uker til termin , og har hatt 3 akumpuktur timer. noen hatt det sånn? og hvor laang tid tok det til evnt. fødsel:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Tror ikke det er noe fødsel på gang hos deg,men en kan jo aldri vite. Riene skal ta godt bak i ryggen før fødselen er i gang og magen skal bli hard. Ønsker deg lykke til med fødselen. Håper du får en fin fødselsopplevelse.
!gakke! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 hei hei. glemte hvist og skriva at det ikkje gjelde meg:) e min søster så har det sånn nå... eg har 2 stk men har ikke hatt det sånn me noen av di:) tusen takk for svar.. tar gjerne i mot flere erfaringer:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Har hatt sånne stikninger i alle fire svangerskap, fra 6 uker før termin...og ut tiden. Trenger ikke være fødsel i emning, nei:0)
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Riene skal ta godt bak i ryggen før fødselen er i gang ?? Jeg hadde aldri vont i ryggen... 8 t etter første "murrung" helt nederst på magen hadde jeg en liten frøken på brystet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå