Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har jo IKKE samlet på det... Hva må med?
tertilus Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hun jeg snakket med på NAV trygd sa at jeg skal sende med min og samboers siste lønnsslipp.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Nei NAV i kommunen min trenger ikke noen lønnsslipper for hverken meg eller min mann... De innhenter opplysninger selv bare vi fører opp arb.giver og adresse til dem..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg måtte sende med den siste lønnslippen.
Leirha Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Når jeg snakka med navn om dette sa hu dama at jeg måtte sende med minst de 6 SISTE lønnslippene mie.. men jeg har en følelse av at det variere fra plass til plass.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har levert inn på Loddefjord (Bergen), fikk beskjed om at det ikk var nødvendig med lønnslipp ettersom de bruker lønns og trekkoppgaven fra arbeidsgiver som utgangspunkt. Det ser ut som om det varierer.... Hvis du ikke har lønnslippene dine, har iallefall de som fører regnskapet for jobben din en kopi....
Knøttefrøken Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Nei du trenger ikke det. Jeg leverte bare en bekreftelse fra arb giver om hva min månedslønn var, og det var nok.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 nei man trenger ikke det..de får et skriv fra arbeidsgiver uansett...med skatte og intektsopplysning...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Jeg sendte med både min og samboer sin,men vet ikke om det var nødvendig,tenkte at i tilfelle så sendte jeg med,tok kopi av de,vi tar vare på våre lønnsslipper,hvorfor vet jeg ikke,gammel vane kanskje...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå