XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Quinny vogn i dag på barnas hus.. Monterte dreami bagen på med en gang, skal den "tippe" litt frem og tilbake??? Eller har jeg gjort noe feil? Skal den være HELT stødig, det er vel bare deadapterne den skal festes i? Følger det ikke med regntrekk til freestylen? Fulgte med til bagen.. Og det trekket som er med bagen med glidelås på, er det til å ha en dyne inni eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå