Kinemor87 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 jeg er ei 20 år gammel jente som sluttet på p-piller for litt over 1 måned siden... jeg skulle hatt mensen for 10 dager siden... jeg har aldri vært for sen med lenger enn 2 dager med mensen før, og jeg har tatt en graviditetstes, for 4 dager siden, men den var negativ... hva skal je gjøre? je vet at 10 dager kanskje ikke er så lenge, men det er uvant lenge til meg å være.. det er ingen andre spesielle grunner for at mensen skal utebli på denne måten.... skal jeg bare gå å vente, ta en ny test eller oppsøke lege??
Tez_ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Er veldig ofte det tar litt tid før man får "normal" syklus igjen etter pillebruk. Mange som det tar ett år på. Men det kan jo hende du er gravid.... smøre deg med tålmodighet! =)
Babyønske �� Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Når du nettopp har sluttet på p-piller er det ikke så uvanlig at syklusen er litt ustabil i begynnelsen. Når jeg sluttet tok det ca 5 uker fra siste pille til jeg fikk vanlig mensen, og jeg fikk vanlig syklus etter det. Så se det an noen dager. Får du symptom på graviditet, og mensen fortsatt uteblir, så tar du en ny test. Det er ikke så mye en lege kan/vil gjøre når det er gått så kort tid
Kinemor87 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 tusen takk for råd:) det verste er at je har vert mye kvalm og trøtt di siste dagene, og et skikkelig godteri-sug, men jeg har sag til meg sjøl at det bare er psykisk... men alle som kjenner meg gøtt, men itte vet at je har sluttet på p-pillene er sikker på at jeg er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå