*Mi tesorito* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Vet dere om triller som er gode, praktiske og enkle å håndtere??? Jeg har mest lyst på en med 3 hjul, men de virker så vanvittig dyre...?? Handlekurv er også foretrukket... Kan ikke koste skjorta heller... (Kanskje for mye å forlange...??) Noen tips..??
peonererfine Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Har veldig god erfaring med merket MacLaren...men da bare i reisetrille. Lette, men likevel solide, god kvalitet.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hvor mye har du tenkt å bruke da? Jeg har kjøpt meg babytravel smart. Sportstrille til ca 2500,- Kan kjøpe bag utenom til 999,- Har kun fått testet den med bag enda, men kan love deg, den er kjempegod!!! Gleder meg til å få teste sportsdelen også =) Jeg kjøpte trilla brukt på finn.no til 1500,- åsså kjøpte jeg bagen ny. Du finner den på reflex sine sider. Er forstn 4 hjul da, 2 vanlige og 2 små svinghjul som du kan låse ved behov =)
*Mi tesorito* Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Takk for tips. Tar gjerne imot flere råd.. Disse var litt dyre for oss... Rundt 1000-lappen er sånn passe (gjerne under! )
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har reisetralla til carena, er ganske fornøyd med denne. vet at mange misliker den pga at den knirker slik....hehe. men det er bare til å smøre den. Er ikke lett å kjøre med en hånd pga vinglehjul fremme (som kan låses) men jeg har brukt den 4 mnd i spania i år, og er ganske fornøyd. Godt handleplass i bunn også Og tar liten plass;) Kostet 900,-
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Vil anbefale MacLaren Teckno på det aller varmeste! Enkel å håndtere, komfortabel, lett og liten. Perfekt for shopping for du kommer fram over alt. Vi har brukt bare denne til mini fra han var 1 år )
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Da ville jeg fulgt med etter brukte på finn.no for nye til den prisen er ikke så lett å få tak i. regner med du helst vil ha svingbart forhjul.Da vil jeg anbefale Gt Safari,har den selv og er veldig fornøyd. Ellers er Instep vogna en billig tre-hjulsvogn,men uten svingbart forhjul. Fant forresten denne; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11867640&sid=xz2bac1Z3ml865395&WT.svl=Link Men den hadde jo et par svakheter.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=11837830&reference=0/118/378/30_806609493.jpg&adheading=billige+barneutstyr%21+m.+m&sid=xz2bac1Z3ml865395&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Vi har en som heter babytravel. Vi kjøpte brukt, men tror de kan gå for ca 500...? Den er det 4 hjul på, det er dumt. Og den er ikke den mest avanserte. Men ryggen kan legges nesten helt ned og den tar liten plass. Bruker den til daglige vognbruket vårt vi, dvs fram og tilbake til bhg f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå