selfangerkjerringa Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 er veldig nysgjerrig på en ting: tror du jeg kommer til å få gave av gubben i år? de siste årene har jeg måttet kjøpe gaven selv, han har riktignok pakka den inn da, og skrevet merkelapp... hehe... hadde bare vært litt gøy om han greier å finne på no selv i år
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 gi meg mobilnummeret så skal jeg skremme han til å kjøpe deg gave haha... nei seriøst jeg kan jo "snakke" litt til han da... gjorde det til ei venninne av meg sist og det tok 5 min før kjæresten tok kontakt med henne og ville snakke om et mer seriøst forhold... men vet jo ikke om det er så stuerent da hehe men vi kjenner jo hverandre godt da hehe og det er jo usyldig sant... men må ha en fdato da
selfangerkjerringa Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 hahaha tuller du nå? hihi... jeg er ikke sint på'n altså. Ble bare så innmari nysgjerrig på om han faktisk greier å tak i noe til meg i år Som jeg IKKE vet hva er altså... vi har veldig, veldig lite penger for tida, så det er ikke store gaveønskene jeg har. Et håndskrevet kort hadde dugd lenge, gavekort på fotmassasje (fra ham) eller no min f.dato eller hans? min er 071179
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 oki...får høre etter den 24 jeg da...
selfangerkjerringa Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 haha så gøy! dette blir utrolig spennende! Hvis dette faktisk funker så blir det en ekstra liten nyårsgave på sjaman som takk for hjelpa Ha en fortsatt fortreffelig onsdags ettermiddag, jeg skal ikke mase mer - idag ihvert fall *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå