Baby nr3 ombord Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvor lang tid går det fra barnet er født til ting skjer, testen blir tatt og svaret kommer. Om man går gjennom Nav. Og er det noe en kan gjøre for å få fortgang i det? Bare undrer. Her skal det bli tatt test, men ikke fordi det er tvil, bare fordi det er kjekt for barnefar å ha det svart på hvitt siden vi ikke var/er kjærester.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei. Vet ikke om jeg er så mye til hjelp, men faren til eldste datteren min krevde dna test så det var han som styrte alt. Jeg fikk brev i posten om at jeg måtte gå til legen/sykehus å ta blodprøve av meg og babyen. Måtte ha med legimitasjon. Tror det tok nesten 1 mnd før vi fikk svar tilbake i posten. Det er nok ikke så mye å gjøre for å få fortgang i sakene hvertfall. Hør på sykehuset eller med legen din om hvordan dere skal gå frem
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Med venninnen min tok det faktisk over to mnd, men det er en del år siden da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå