Gå til innhold

i natt blir det 5år siden ....(ble lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våknet av rier "bare" 30 uker på vei etter en sms til min mann (som var på jobb, kjørte drosje. ringte jeg 113 å de sendte sykebil. 20mnd jenta vår var også hjemme . hu ble lagt i soveposen til vogna og spendt fast på båra sammen med meg. kom fram til sykehuset samtidlig som kællen. han fikk takki mamman sin å fikk hu til å hente jentungen ,men hadde hatt conjac kveld så hu måtte ta drosje frem og tilbake 45-60min kjøring hver vei.

kom inn å ble undersøkt fikk noe som stoppet riene etter noen timer. sendte kællen hjem med drosja til han som skulle ha den etter han og så få sove litt. på morgen var det å få takki fammilien min. bror mi fikk opdraget å formidle hendelsen rundt pga han er roligest. gjenn om mange undersøkelser og samtaler. fikk rier igjen ca1510. dro i snora på veggen folk kom inn ble klart at de ikke ville prøv å stoppe igjen. fikke ei å ringe kællen han var ved Lerkendal sa hu som snaket med han.

jeg ble trillet inn på fødestue mange folk. det går fort jeg mister tidsperspektivet vannet går eller blir tatt jeg husker ikke kl 1549 en hu født kællen kommer to minuter forsendt. for se å holde på hu litt før de går med hu kællen bærer ut av rommet ( jeg ser det ikke men meengang de kommer ut av rommet legger de hu i kuvøse ) kællen kommer tilbake med et bilde av hu hvor det står her er jeg

og 1804g og 44,5cm .

husker ikke så mye blir ført over til opsversjon rom er sint for jeg vil dusje å får ikke lov. pappa ringer han hadde sovet (jobbet natt) og dro å henttet mamma hos mormor før han ringte. snaket med han og mamma

får hu til å vent med å komme hu ville ikke sett mye til oss like veld (de bor ca 60 mil fra oss)

hu som hadde svart telefonen kommer inn snaker så spør hu er far di fra rakkestad ee ja svarer jeg. da svarer hu jeg syns jeg kjente igjen dialekta. hu må ha god språk øre for pappa flyttet i 1970.

jeg fikk dusjet til slutt. vi ble fulgt til nyfødt intisiven. fikk se henne igjen fikk masse informasjon om hu. hu trengte ikke pustehjelp.

etter dagene som gikk jeg pummpa meg og hu fikk melka i sonde. dro hjem til andre jenta vår da hu minste var en uke var hjemme i helga

på onsdag kvelden kjente jeg hu prøvde å suge, lå til brystet mens hu fikk melk i sonden. på dagen på torsdagen veide vi hu før jeg la hu til brøstet og etterpå fikk i seg ca halvparten av det hu pleide å få i sonda fikk "resten" av maten i sonden. neste gang hu spiste så gjore vi det sammde da tokk hu 75ml over dobbelt så mye hu pleide i sonden. de fulgte med hu å hu greide å holde på maten. så var hu ferdig med sonden. på fredagen var jeg i tvil , men etter å ha snaket med legen dro jeg hjem til hu andre jenta vår.

på lørdag morgen mens jeg stelle elste ringer telefon kællen tar den,

han kommer til oss å sier vi skal hente hu hjem på perm nå i dag

vi er like overasket. fårtaki svigermor til å ta elste. vi henter hu koser oss hele helga på mandag på kontroll på sykehuset hu blir skrevet ut veier 1907g og det var den 23. desemmber 2002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen til 5-åringen din da=)

Skrevet

gratulerer med dagen! helledussen så lita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...