Mamma til rakkerunge Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 jepp.. blir rett og slett sur og grinete av å ikke kunne si til min kjære at jeg er KLAR! Vet jo han får hetta, i går sa han så fint til datteren sin at det er nok maaange år enda før du blir storesøster. Og da blir det jo ikke akkurat lettere å si at man er klar. Og klarer ikke å engasjere meg hundre prosent i vårt forhold heller. B eg lir bare sentimental av dette her.. og no blir eg enda mer irritert, for pcen hopper og danser over hele her... aarrggg Gidd ikke at det skal være maaaange år til eg får barn.. korfor skal han få ha et barn men ikke meg... gidd ikke mer! Sint, sur og grinete.. that's me for tiden. Ikke en gang juletiden er til hjelp, og jeg elsker julen. Har vært og sett på hund no.. på nettet altså.. lyst på noen eller noe å ta vare på. Min egen familie. Men men... er jo maaaange år til eg får det tydeligvis.
-Mariposa- Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Synes nesten det var urettferdig av ham å si sånt til datteren sin. Dette er jo en sak mellom dere to og synes ikke han burde dra henne i det på den måten. Ikke sikkert han mente det sånn, men det var litt det jeg leste i situasjonen. Skjønner godt at du synes det er sårt at han har barn og ikke du. Sånn var det med søstra mi og. Typen hadde to unger så han "trengte" jo ikke flere og var ferdig med unger og bleieskift.... Heldigvis fikk de en gutt sammen, men han NEKTER å gi henne flere barn. Det er jo veldig veldig sårt.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 jeg bar ekom til å tenke på en ting. Er du sikker på at han mente det han sa? Av og til sier man det omvendte av det man mener. Kanskje dette var hans måte å prøve å komme inn på tema? jeg kjenenr ikke til din historie, men man vet jo aldri, det kan godt være at han ville du skulle si i mot han??
Mamma til rakkerunge Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Tror nok han mente det akkurat slik som han sa.. eneste han håper på er at eksen skal bli gravid igjen. slik at det blir enda mer stas både for eksen og barnet å være her hos oss... Forguder datteren jeg, så det er ikke noe problem overhode. kan være her hverdag for min del. Når vi ble sammen sa han at han ville vente til han var minst 30-35.. og da sa jeg at det var ganske uaktuelt for min del. Og så spurte tanten hans om vi ikke skulle ha "flere" snart, sa så fint at han ikke var klar jeg... og lo litt av det.. haha han vil ikke ha barn før han er 35.. men på veien hjem, sa han at kanskje 27 var en fin alder.. og vel det er bare 1 1/2 år til. Så då må vi jo etterhvert i det minste snart snakke om temaet? Hadde passet så fint å bli gravid til sommeren igjen, synes jeg i allefall. Så det var i grunn min historie kort fortalt. Kan jo nevnes at han ble "lurt" første gangen, og at hans frykt og fobi i forhold til det å få barn kommer mye av det. Og det har jeg forståelse for, men jeg kan ikke bare late som ingenting for hans del heller.. Så på ny leilighet i dag då.. større foreløpig eier vi hver vår, men bor sammen.. så er jo et skritt i riktig retning
Ella-83 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kjenner meg igjen i "bitterheten" din. Han kan ha barn, men ikke du... Samboern min har også barn fra et annet forhold og er veldig fornøyd med sånn som det er nå. Han forstår liksom ikke det at JEG ikke har barn selv om han er det. Det er virkelig ikke det samme å være stemor som det å være "ekte" mor og hvertfall ikke når barnet allerede har en mor.. Anbefaler hund. Vi har hatt vår i ca. tre år nå og han er liksom barnet til sambo og meg.. Håper etterhvert at vi får et menneskebarn også. ;-)
Mamma til rakkerunge Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 Det er litt fælt altså.. For jeg har vært i barnet sitt liv siden FØR fødselen. Så har et nært og godt forhold til barnet. Men barnets mor er klin gal.. (eller egentlig ikke klin gal.. men langt i fra dn skarpeste kniven i skuffen) og hun krever og krever hele tiden. Så tror nok sambo frykter at det kan bli sånn dersom noe skulle gå galt. Men vet jo hvor mye det påvirker å ha en sånn i livet så ville jo aldri vært på den måten.. dessuten så har vi planer om å være sammen for alltid! Men han er om ikke fornøyd med situasjonen, så ingenting som tyder på at han vil endre på dette på en stund. Og i dag fikk han brev i posten om at hun ville ha mer bidrag.. så jippi!! Huff.. dette ble grinete og fælt. Men akkurat nå er ikke ting som det skal i vårt hus i hvertfall!! Og jeg vil ha et barn, og det er ego av han å la sine dårlige erfaringer med eksen gå utover meg og OSS faktisk. Min personlige mening, vi h ar vært sammen i 4 1/2 år. Og det er jo faktisk en stund. Huff.. får få meg en hund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå