Gå til innhold

Ikke fått svar fra NAV? RING dem!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn ett innlegg om dustenav for en tid tilbake fordi de hadde rotet med papirene mine og ikke gitt beskjed.

Jeg har ringt minst tre ganger pr uke etter dette og levert termin bekreftelsen min på nytt. Men papirene er borte vekk de, og etter to dagers telefonering med en hyggelig saksbehandler er det orden på det.

MEN, de gir deg ikke beskjed hvis noe mangler, for det er ingen gode rutiner på dette.

Så RING og MAS hvis du ikke har fått svar på søknaden eller synes det går vel langt tid med prosessen.

Utbetaling i desember er den 12/12 så ring og sjekk om alt er iorden i god tid.

Håper dette gjelder mindretallet da, for det er skam at kan klare å rote bort papirer slikt.. Og jeg leverte dem for 6!!! uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det! Nav har utrolig dårlig kontroll, ihvertfall her hvor jeg bor. Bare i dette svangerskapet har jeg hatt tre konflikter med dem. De betalte 4000 kr for lite i sykepenger hver mnd fordi de ikke klarte å regne, de lot være å svare på søknad om svangerskapspenger fra legen, fordi den ikke var på riktig skjema( ga ingen tilbakemelding om det heller), de rotet bort søknaden om svangerskapspenger når den ble levert på korrekt skjema. Man må henge etter dem og sørge for at de gjør jobben sin.. Utrolig plagsomt, burde virkelig ikke være nødvendig.Hadde fått sparken fra min jobb om jeg var like udugelig..

Skrevet

Ser det er flere spørsmål angående dette på førstesiden idag!!

Ring dem og spør, ikke vent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...