Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Lurer så på om du skal svare på flere spørsmål i kveld, eller om du har logget av. Har skrevet på spørretråden din... Vær så snill...
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 ååå skal svare deg jeg ok...var bare det at om jeg fortsetter så kan jeg svare 300 stk snart hehe... tenkte i går at jeg skulle slå i hjel litt tid bak pcn hehe men det ble jo mange som heiv seg på
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 ser 1 barn til på deg...ei tulle... når det gjelder utdannelsen må jeg legge noen kort for å se på det... send meg pm ok?
Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅ, tusen hjertelig takk!!! Nå ble jeg glad! Både for at du fortsatt er her og at du vil svare... Så at det snart var "min tur" på lista, men plutselig var det mange, mange foran meg som hadde føyd til sitt spørsmål på et innlegg over, så jeg tenkte at jeg får vel ikke noe svar denne gangen heller... Skjønner godt at du ikke orker å svare 300, altså, men er bare så utrolig spent på hva du vil svare meg... Tusen, tusen takk!!!
Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Sånn, da er pm sendt! Har aldri gjort det før, så det tok litt tid å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det. Tusen takk for svar på det første spørsmålet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå