Gå til innhold

Hva hadde du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ferdig med permisjonen min 1.1.08, men har tatt 1 måneds ulønna permisjon i januar, så starter opp 1.2.08.

 

Jenta vår har fått plass i barnehage fra 1.4.08, for pappaen skal være hjemme 2 mnd.

 

MEN, nå har jeg begynt å lure litt... jenta vår er ei tøff og sosial jente som elsker andre barn. Jeg har begynt å tenke på om det er bedre for alle 3 at jeg starter opp 1.1., da jeg sliter med fødselsdepresjon.

 

OG, avdelingen jenta vår skal gå på er ganske stor, jeg kommer til å tenke på at hun er under 1 år når hun begynner i barnehage, om hun starter 1 måned før.

 

Hun blir 1 år i slutten av mars.

 

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ventet lengst mulig med bhg.start.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...