Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er egentlig ferdig med permisjonen min 1.1.08, men har tatt 1 måneds ulønna permisjon i januar, så starter opp 1.2.08. Jenta vår har fått plass i barnehage fra 1.4.08, for pappaen skal være hjemme 2 mnd. MEN, nå har jeg begynt å lure litt... jenta vår er ei tøff og sosial jente som elsker andre barn. Jeg har begynt å tenke på om det er bedre for alle 3 at jeg starter opp 1.1., da jeg sliter med fødselsdepresjon. OG, avdelingen jenta vår skal gå på er ganske stor, jeg kommer til å tenke på at hun er under 1 år når hun begynner i barnehage, om hun starter 1 måned før. Hun blir 1 år i slutten av mars. Hva tror dere?
Alba44 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde ventet lengst mulig med bhg.start.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå