Gå til innhold

hvor gamle var barna deres når dere snudde bil setet...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer litt jeg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er poden passert tre, og han skal få sitte bakovervendt leeenge enda

Skrevet

Jeg er ei av de fææææle mødrene som snudde setet rett for hun fylte 2 ;o)) Hvorfor lurer du?

Skrevet

Eldte; ca 3. Yngste er snart to og sitter selvsagt bakovervendt enda.

Skrevet

Eldsta var ca 2 år. Da hun skulle over til sete 2, ble det forovervendt pga div årsaker jeg ikke orker gå inn på her. Minsta er mye større av vekst enn søstra var, hun tar over eldsta sitt sete allerede like over hun er året. MEN siden sete 2 er akta graco cosmic, kan det brukes begge veier - og når minsta tar over blir det bakovervendt :)

Skrevet

Eldstemann snudde vi når hun var 4 mnd, lillemann er 3,5 å sitter bakovervendt, så vet ikke hvor lenge han vil bli sittende sånn.

Skrevet

Ca 1 år, satte første mann på pute da han ble 3 år og nr to da hun var 2 1/2 år. :)

Skrevet

fordi snuppa mi er ett mareritt å ha med på kjøre tur.... skriker som besatt bare vi kommer ur av gården.... tenkte kanskje det blir bedre for henne hvis vi snudde setet så hun fikk fulgt med litt.... hun er 10 måneder.... (og jeg veit veldig godt at de skal sitte bakovervendt så lenge som mulig, men jeg klarer ikke konsentrere meg om kjøringa når hun skriker så sinnsykt ille)

Skrevet

Har du prøvd baksetespeil?

Skrevet

jepp....funka ikke gett...hehe...har en liten bestemt frøken jeg c....;o)

Skrevet

Har en stor frøken så vi har nettopp snudd. 3 år og snart 3 mnd. Hun er på størrelse med en fireåring så da håper jeg at det skal gå bra.

Skrevet

Vi snudde snuppa når hun var ca 10 mnd da vi byttet sete og snudde henne fremover. Hun ble bilsyk og hysterisk av å sitte bakover på slutten av sete nr 1. Ble kjempe fornøyd når hun kunne følge litt mer med.

Skrevet

vi snudde henne da hun var nesten 2 år. Tror minstemann skal få sitte forovervendt når han får neste setet sitt fra over jul. Pga plassmangel i bilen, men må prøve det ut litt...

Skrevet

men er det farlig å snu det nå....? vil jo ikke skade ungen min på no måte...

Skrevet

Jeg er en av de dumme, uvitende, uansvarlige som snudde det da han var 14 mnd.

Skrevet

Skaden kommer ikke før ved en eventuel kræsj. Vet ikke hvor gammel ungen din er men det er tryggest at de sitter bakovervendt til ca 4 år.

Skrevet

Eldstemann satt bakovervendt til han var 2 år.

Mini er nå 1,5 år og samboer har snudd han.

Og jeg snur tilbake! hehehe..... Han syns har har fot liten plass til bena, forstyrrende når mini blir forbanna. For han liker ikke å sitte bakover.

Så samboer fikk sett kræsjtest i går, forskjell på forover og bakovervendt :P

hehe...

Når jeg kjøpte setet så sa forhandler at dem skal HVERTFALL sitte bakover til 2 år, så mini skal hvertfall sitte til han er 2 år.

Skrevet

vi holdte på å snu da for en mnd-tid siden( da hun fikk nytt sete), hun var IKKE glad i å kjøre bil,men så tok vi av nakkestøttet forran henne ( vi har setet i midten) og da ser hun mye mer, og liker nå å kjøre bil:) så da sitter hun bakover vendt litt til....

ser at en del av dem i bhg jeg jobber i har snudd setet- der er barne maks 2 1/2 år:)

Skrevet

Snuppa er nå 2 år og sitter selvsagt bakovervendt. Hun skal sitte slik i minst 2 år til.

Skrevet

Snart 4 og ingen klaging enda. Vi kjører ikke langt da, og de vi låner bil med har to bakovervendte.

Skrevet

Vi har også tatt bort nakkestøtten, Lucas sitter høyt og fint i HTS setet, kan følge godt med selv om han sitter bakovervendt, han er 2,5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...