slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 noe som har bestilt og fått varer derfra? jeg bestilte for 3 uker siden,men har verken fått svar på mailen eller fått varene...lurer på hvor lang tid det bruker å ta....
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg snakket med hun for en mnd siden, og jeg skulle ha noe dørskilt, hun sa hun var fullbooket før jul.. så da bestillte jeg fra tusser og troll isteden..
Loli Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Ja produktene er veldig fine, men jeg har hatt mine krangler med henne ja...ang leveringstid blant annet!
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 bedre å bestille fra tusser og troll da med andre ord...ser der også er fullt før jul,men det holder å få det i januar,gutten min er så liten at han skjønner det ikke likevell:)
AE❤️ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde uten tvil bestilt fra tusser og troll,mye mer seriøst! Mamma bestilte slagbenk til datteren min i dåpsgave.. Hun bestilte i god tid og alt skulle være i skjønneste orden.. Uken før dåpen hadde mamma enda ikke hørt noe, ringte henne flere ganger,fikk ikke svar! Tilslutt ringte hun med pappa`s nr og da tok hun tlf.. Sa hun hadde vært på ferie,men at benken var nesten ferdig og at hun skulle sende den straks! Hørte fortsatt ikke noe,ringte igjen fikk etter gjentatte oppringinger tilslutt svar, da påstod hun at hun slet med motivet! (litt rart da,siden hun påsto at benken var ferdig før i uken...) Så sa hun at hun hadde tilvenning i barnehage den uken, og at hun ikke kunne levere den før om ett par uker. Da sendte mamma melding (siden hun på ny ikke fikk svar på tlf) om at hun avbestilte hele benken! Og da fikk hun den drittmeldingen tilbake! Bestilte da av tusser og troll og ble kjempefornøyd!! Var mange som hadde ringt eller kommet til henne etter og ha hatt problemer med malurten sa hun på tusser og troll!!
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Drittmelding??????!!!! Det har jeg aldri opplevd henne som. En som slenger drittmeldinger. Jeg har kun opplevd henne som hyggelig og jeg har full forståelse at ting kan ta tid, da hun maler på fritiden - mens hun andre har det som heltidsjobb. Malurten-damen jobber i barnehage tror jeg, så det er da forståelig at hun bruker lenger tid enn en som jobber kun med maling. Jeg har iallefall bare positivt å si... så får de andres erfaring stå for sitt.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har bestilt to stoler der den siste kom igår. Er storfornøyd. Men det tar lang tid, og det mener jeg man må respektere. Tror hun bare driver dette på hobbybasis og da tar det tid. Hun har i tillegg unger og famile, etter det jeg har skjønt iallefall. Jeg er iallefall storfornøy med henne. Har mailet med henne både denne gangen og sist gang og opplever henne som veldig hyggelig.
Loli Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Det er helt greit at ting tar tid. Det kan vel alle ha forståelse for. Men når du bestiller en dåpsgave 3 mnd i forveien og hun sier at det skal gå bra. Så mener jeg at hun må stå for det og hvis ikke må hun sende en mail eller ta en tlf om at det er kommet noe i veien. Ikke "gjemme" seg. Personlig skulle jeg gjerne brukt henne mer for produktene er fine, men når hun ikke er seriøs nok eller til å stole på så må jeg velge noen andre. Man kan gjøre en feil og to feil, men så blir det mange.... og det går ikke! Det er tross alt mange penger!!
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 seriøs - og til å stole på??? Jo - det syns jeg da absolutt hun er. Selv om møblene ikke kommer 2-3 uker før man skal ha dem, så har de alltid vært der innen tiden. Sist jeg bestilte, hadde hun fryktelig dårlig tid, og mye pes på jobb. Så den sendte hun ekspress til meg hvor hun betalte frakten - det kaller jeg service. Fikk den levert på døra her. så jeg syns hun virkelig prøver å tilfredsstille kundene sine så godt hun bare kan. Vet hun er veldig populær og de tingene hun lager syns jeg personlig er finere enn tusser og troll sine. Det er jo en smakssak. Vet at malurten har lange lister - men som hun selv sier, så er hun blitt flinkere til å si nei. Var det som pesa henne litt, med å si ja til alle - og så er ikke døgnet lenger enn 24 timer da. Uansett - smaken og opplevelsen er forskjellig, men ville bare si at min erfaring er bare topp. Møblene er solide og håndverket 110% nydelig og godt utført.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Bestilte fra henne for 2 år siden. Var veldig fornøyd med stolen og mailene. Fikk den til tiden. Men bestilte i god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå