ana baroma Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Skal ha det til middag i morgen når mannen har bursdag... Men hva serverer man til egentlig? Svigers kommer, så det må ikke være for komplisert i smaksløkene;)
Pysa Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 bakt potet med kryddersmør og rømme, barbecuesaus, tomater, mais med persilledryss. nå ble jeg sulten.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 På restaurant får man pommes frites, kanskje ikke det sunneste....hehe
Lille nuffe Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Wookede grønnsaker og røstipoteter. Og barbecuesaus, selvfølgelig
Lille nuffe Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hvor får man kjøpt spearribs egentlig....?
Tommage♀♂ Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Ååå, tenkte på kinamat med en gang jeg nå... Sursøt chilisaus, ris og salat! Og gjerne friterte løkringer, men det blir jo litt avansert da, hehe;)
~Fanta~ Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Våtservietter...;o)) Nå fikk jeg skikkelig lyst på spareribs og.....Åååååååååå
våken_om_natta Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Må jo ha maiskolber! Bakte poteter passer også!
ana baroma Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Åja, det hørtes digg ut:) Pommes frites holder jeg meg unna, er ikke såååå godt, dessuten er ribsene feite nok i seg selv. Takk for tipsene!! Dette blir fine saker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå