Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre, uansvarlig mor!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame jeg kjenner kan finne på å dra ut på senteret for å handle å hun lar sin 6mnd gamle datter være alene hjemme med 2 år gammel sønn.. pleier å la babyen sove å sønnen sitter å ser på tv å hun er borte opp til 1,5 time! hva skal man si til sånt?? faren i huset jobber veldig mye å dette er spesielt når han reiser å er borte i lengre perioder. har tilbydt meg å trille bort til henne med tulla å passe barna men sier neeeida du har nok med ditt, dem klarer seg.. hallo.. blir så oppgitt!!!! dumme dumme kjærring! hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anonym bekymringsmelding til barnevernet?

det er i hvert fall fullstendig idiotisk oppførsel!!!!!!!!

Skrevet

Dette må være tull, ingen mor som gjør noe sånt.......

Skrevet

Hvordan vet du det? Hvis det stemmer må du ringe barnevernet, ellers er du nesten like skyldig som henne...

Skrevet

Hvis dette ikke er tull (noe jeg virkelig håper det ikke er), så får i det minste du ringe barnevernet med en eneste gang. Når hun opptrer uansvarlig, så får du som vet opptre ansvarlig! Ikke noe å lure på en gang!

Skrevet

Om dette er sant ville jeg sendt en bekymringsmelding ja. Stakkars barn. Og om det er sånn nå når de er så små, hva kommer hun til å finne på når de blir eldre?!?!

Skrevet

Hvis dette stemmer, må du sende anonym bekymringsmelding til barnevernet! Så fort som mulig, helst i morgen. Dette var helt forferdelig å lese. Hvem kan gjøre noe sånt?

Skrevet

ja jeg får gjøre det! bryr meg egentlig ikke om hun får vite at det er meg..men legger inn en anonym melding..

imårgen!! ville bare se om det var andre her som tenkte på barnevernet..

Skrevet

Ja, jeg tror også at jeg ikke hadde brydd meg så mye med å være anonym. Det er jo grov uansvarlighet ovenfor barna. Og de er de viktigste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...