Gå til innhold

Noen som vil ha mini nissekjole og julesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hentet ned adventsstaken i går (her stresser vi nemlig ikke unødig...).

Oppi en av eskene lå verdens nusseligste nissekjole i str. 68. Jeg hadde tenkt å gi den bort i fjor, men glemte hele greia. Den er i rød speilfløyel med hvite kanter, svarte knapper, hvitt forkle og nisselue til.

Det er vel litt sent å bruke til julekortbilder, men hvis noen av dere som har små babyjenter vil ha den, please let me know.

Jeg har kjøpt finsko i feil størrelse til Karosnuppa, så hvis noen vil ha ubrukte sorte selskapssko med strass på tåa og rem med borrelås i str. 22, er det bare å si ifra!!

De'r gratis, de'r gratis, tralalalalala! De'r gratis osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha nissekjolen dersom denne ikke er gitt bort! betaler selvfølgelig portoen. Send meg en privat melding dersom ingen har kommet meg i forkjøpet :-)

Skrevet

Den er grei! Sender deg PM, Kine :)

Skrevet

Får du ikke byttet dem da om de er ubrukte?

Ellers er jeg på leting etter sorte pensko i str22. Men har ikke funnet noen enda.

Må jo være svarte sko til rød julekjole, må det ikke? Hehe.

Fant noen i den str, men de var ikke gode i det hele tatt. Sånn er det når man er tidlig ute med slikt.

Lette etter rød hårpynt og jeg da, men det var visst også noe som ble fort utsolgt. Har lært at slips til gutter må en kjøpe tidlig, men hårpynt visste jeg ikke.....(eller at jeg går og ser på feil steder da, at de har masse rød hårpynt andre steder)

Skrevet

Dailis: Vi som nettopp har kjøpt sko i str 22.. Kjøpte de på Eurosko tror jeg.. det er Ponny.. De var godtatt her.. går som en prinsesse med de.. hehe..Kostet 199,- Har du sett på glitter etter hårpynt?

Skrevet

Dailis - jeg gadd ikke å bytte for jeg bestilte dem på nettet og de var veldig billige :) Bestilte bare et nytt par i større str.

De virker litt stive, men fordelen er at det er gummisåle så det ikke blir tryning på parketten. Karosnuppa løp i hvert fall rundt med de nye skoa og var kjempefornøyd :)

Si ifra hvis du vil ha dem, Dailis. No charge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...