Go`mamma`n... Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Merker at jeg savner det å bli "dødsliten" - skikkelig svette, og kjenne at jeg har brukt kroppen fysisk. Har fortsatt igjen 10 kg etter andre svangerskap. Nå som amminga er et ferdig kapittel, føler jeg at jeg er klar for litt trimming. Men jeg syns det er så hardt å begynne....Noen som har noen bra tips? Mitt problem er i hovedsak MAGEN! Den er ikke styggegentlig, bare fortsatt oppblåst.... Kunne tenke meg å miste en del cm der.....F....assa, alt er så enkelt oppe i hue...Gi meg styrke OG tips, jenter:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Du må trene hele deg for å få det til:) Mitt beste tips er å melde deg inn i et helsestudio og forklare at du er litt utrent. Det er mange flinke treningsveiledere som kan sette opp et program til deg:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Tving deg til å trene EN gang, så blir du nok motivert;) Var knallkjekt å begynne igjen etter graviditeten;) Fikk beskjed om å trene 2/3 styrke hvis jeg ville ha av noen kilo eller cm (kiloene går jo litt opp når en begynner med styrketrening, men cm går ned;)
LisaColli Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 jeg trenet på 3t før jeg ble gravid. savnet det etter jeg fikk snuppa og kjøpte meg to mnd trening der nå i sommer. trente 2 ganger:( lite vits for meg med treningskort altså. så jeg har nå investert i en Pilates dvd! hehe.. Pilates gir deg lange og slanke muskler, og flat mage:) skal bare kjøpe meg matte nå, så setter jeg igang:)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Mitt beste tips er at du begynner med noe du syns er såpass ok at du kan tenke deg å fortsette med det i lang tid fremover. Svømming er god trening. Gåt tur er bra. Evt kjøpe en brukt trimsykel og ta en økt noen ganger i uka hjeme + diverse mage øvelser osv? Det viktigste å husker er at DU skal leve med dette, derfor er det du som må trives med det du velger å gjøre.
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 elsker å jogge jeg da.. (beste alene tiden..; ) vil anbefale deg å jogge... hehe... for det er jo så godt.. da får du trent skikkelig og være ute i frisk luft.. om det ikke er for kaldt da.. jeg fikk skikkelig motivasjon når jeg først kom igang.. men det var pga jeg tok det veldig med ro de første gangene, hadde pulsklokke så passet på at pulsen ikke ble for høy. satt igjen med at det ikke var så grusomt å jogge som det har vært tidligere år... og etter noen ganger var jeg rett og slett hekta!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 jogging er jo døden da:( He he. Men der ser man hvor ulike vi er alle sammen i fh til hva vi trives med. Jeg savner svømmehallen...
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 hehe..ja det har du nok rett i! var det værste jeg visste før også, helt særiøst!! nå er det noe av det beste jeg vet... ganske rart egentlig!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Kunne virkelig ønske jeg likte det, fordi det krever så lite planlegging og rekvisitter i fh til en del andre aktiviteter, men jeg er ikke en joggende person desverre,
Go`mamma`n... Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hater egentlig jogging jeg oxo, men.kanskje jeg skal gi det en ny sjanse.....Svømming er helt utelukka, for da må jeg jo KLE AV MEG! Jaja, jeg vet jeg er litt rar:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 KJøpt sånn bestemorbadedrakt med litt ben som jeg har, det er dead sexy;) ha ha. Men bahagelig er det. Eller et aparat til å trene hjemme eller to kanskje.
Go`mamma`n... Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Pilates....Skal jeg "bare" gjøre de øvelsene, eller skal jeg drive kondisjonstrening i tillegg? Matte har jeg jo....
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 jeg trener pilates itillegg til å jogge.. noen ganger... hehe... syns det er så kjedelig... veldig bra for å stramme opp det... 20 min dvd. vil anbefale å prøve å jogge igjen jeg da... men bare pass på å ikke slit deg helt ut.. kanskje starte med å jogge litt og gå litt.. og ikke mer enn 40min eller noe de første gangene.. grunnen til at jeg hata det før var iallefall at jeg jogga så jeg var helt utslitt og hadde hold også måtte jeg gå etterpå for var så sliten.. når jeg skulle ut å jogge neste gang grua jeg meg såklart og utsatte det.. holdt på en uke så orka jeg ikke mer.. hvorfor skulle jeg når det var så grusomt... men denne gangen bestemte jeg meg for å ta det med ro og at det skulle være behagelig...!! er over et halvt år siden nå og liker det like godt enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå