UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Var på ordinær ultralyd i dag og blei satt tilbake 3 uker. Termin 16. mai!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Forstår det er irriternde å bli satt tilbake,men prøv å se det slik,da har du den lille inni deg 3 uker til og kjenne at han er bare din en liten stund lengre enn du trodde du skulle ha ham/henne. Liker å leke med tanken på at de er litt mine når de ligger imagen min jeg. :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg irriterer meg ikke, var bare så pussig at jeg "feiret" at jeg var halvveis i går, og så var jeg det ikke likevel =P Det kom ikke som noen overraskelse heller, for jeg hadde bare en menstrasjon/liten blødning i mellom yngste og denne graviditeten. Det hadde vært verre å være ved termin, og så få beskjed om at oppps, de hadde visst regnet feil, hehe!
ALMA1 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hehe sammer her,begynte å si jeg var halvveis uka før jeg var det,og så ble jeg satt tilbake 3 uker,så jeg følte jeg var halvveis i en evighet!!
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Kjenner meg igjen gitt... har blitt satt tilbake to ganger, første gang 5 uker så 2 uker... så jeg føler liksom jeg aldri lenger enn uke 18-20...:/ Men nå er jeg 20 uker på vei=) Så jeg er endelig halveis...juhu!!
Fruen i huset Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Åå, så kjedelig!! Det var jeg faktisk skikkelig redd for selv! Har ei venninne som hadde termin midten av april og etter ul. hadde hun plutselig i midten av mai..!!! Tenkte masse på dette da jeg selv dro på ul (kvalmen hadde heller ikke helt gitt seg da, så var redd for at jeg hadde flere uker igjen med den også), men fikk heller termin 3 dgr før min menstermin ) Fornøyd )))) Så skjønner du er litt skuffa... Men nydelig med maibaby da!!
Guri-mamma Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 heeey UnePune, deg husker jeg fra her inne forrige gang jeg gikk gravid!!! Så koooselig at du gjør deg klar for enda mere gulp da:-) Dessuten så har du termin på bursdagen min, og du skal bare føde da om du vil:-) Det er en fin dag å ha bursdag på både som barn, ungdom og voksen:-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 den er kjedelig.. blei satt tilbake 1 dag jeg
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Uff, kjipt.. Da har du faktisk hele TO dager lenger igjen til termin enn meg! Hehe... Jeg skal på ul i mårra jeg da, så vi får se hva som skjer med min termin... Men jeg tror ikke jeg kan bli satt noe særlig tilbake, siden jeg har hatt regelmessig mens og vet når siste mens var. I tillegg har jeg hatt tydelig gravidmage i flere uker, og kjent liv siden jeg var 12-13 uker på vei, så skulle jeg da bli satt masse tilbake, så er det noe som ikke stemmer.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå