Poteto Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 eller med litt frukt/grønnsaks mos i tillegg. til 4 mnd gammel baby..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Ja, det gjorde vi. Men fant fort ut at han ville ha mer smak, så han får grøt med noen skjeer fruktmoss oppi. Startet å gi smaksprøver på fruktmos etter 1,5 uke med grøt tror jeg. Dette ble rotete. Etter 1,5 uke etter grøtstart begynte vi å gi smaksprøver på fruktmos+ putte litt i grøten:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Vi begynte bare med grøt... Har kjøpt litt sviskemos idag som jeg tenkte lillegutt kunne få en skje eller to av etter grøten... Noen som har erfaring med det forresten??
Poteto Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 okay. vi gjer bare sånn suppe grøt enda da.. men har et glas med grønnsaks mos.. får prøve det ut i neste uke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå