Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 De siste dagene har jeg harr masse utflod og slim, mistenker at det kan ha vært deler av slimproppen. Har hatt masse mensmurringer både i magen og i ryggen, og jeg har bæsjet opptil 4 ganger om dagen. Trodde virkelig at ting var i ferd med å skje, iogmed at jeg har ca én uke igjen til termin. Men nå har liksom alt stoppet opp. Null utflod, null murringer, null bæsj. ARGH!! Men satser på at uttrykket "stille før stormen" gjelder i dette tilfellet ;P
annie-77 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Å, kjenner meg så igjen!!! Var ikke utålmodig jeg, men så hadde jeg noen kraftige sammentrekninger natt til mandag, litt blod i utflod og blei skikkelig gira. Trodde virkelig at noe var på gang. Men nei, det stoppet opp igjen, bortsett fra litt kynnere og en kraftig sammentrekning neste natt og. Huff, om vi er i den første fødselsfasen så tar det jammen tid. Hvor lenge kan den vare mon tro?? Håper bare at modning er godt i gang! Tenk om vi kan komme til sykehuset så fort riene starter og få vite at vi har mye åpning... håpe,håpe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå