Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Skal kjøpe en koseklut til mini, da han elsker å ha noe å sutte på i sengen. Han tar ikke smokk, men har lagt sin elsk på en av mine topper som jeg la sammen med han en kveld. (luktet mamma) Siden har han hatt den i munnen når han skal sove. Men jeg vil gjerne ha den tilbake. Og vil erstatte den med en koseklut. Så- hvilken har dere? Gjerne linker:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 PS. Vanlig flanell/ gasklut gjør ikke nytten... HI
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Vi,har en liten og myk bamse som han bruker i senga si om natta. Han elsker den og må ha den når han skal sove,kjøpte den på reflex,ser ut som en liten isbjørn,lysgul er den..
MathildeC Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vi bruker denne, jenta elsker den: http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/kosedingser/label-label-koseklut-bondegard
Lunalill Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Snuppa mi tar hvilken klut det skal være (gassklut da).. Men det spiller liksom ingen rolle om den er nyvaska eller ei, bare det er en klut;) hehe Og hun har smokk i tillegg:).. Hun tar kluten og stapper den inn i munnen ilamme smokken:) Hun er litt merkelig, men jeg synes det er bare søtt, og litt arti:) Håper du finner ut av det her, men spørs om du bare må la han få den toppen;) Lykke til:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Kanin-kose-kluten fra Go'boken. Den MÅ være i senga ellers er det krise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå