Gå til innhold

Dere som har tatt fly med spebarna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere ta med barnevogn på flyet? Vi skal reise til svigerforeldrene mine i jula, og må ha med barnevogna. Har forsøkt å få låne en der, men det fantes ingen vi kunne låne. Vi reiser med SAS, og på hjemmesidene deres står det at man får ha med 10 kg + sammenleggbar TRILLE til spebarn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha en sammenleggbar trille med inn på flyet, en vanlig barnevogn må sendes som spesialbagasje. Den får du igjen når du henter bagasjen, og må altså klare deg uten den på selve turen.

Skrevet

Vi hadde med vognen til minsten da vi var i finmark i sommer, var ikke noe problem det, men vist du er usikker så kan du jo ringe SAS og høre

Skrevet

Vi reiste med Widerøe i helgen og sendte bagvogna hennes som spesialbagasje.. Null problem det. Kjøpte plassekk til 20 kroner og pakket inn bagen... Vet ikke hvordan det er med sas, da men trodde ikke det var annerledes..

Skrevet

jeg reiste med sas for to dager siden, og du får ha med vognen på flyet. Men den må sendes som spesialbagasje, og på noen flyplasser må du kjøpe den plastsekken. Men ikke noe problem å sende:-) hadde med joggevogn denne gangen, men absolutt ingen trille, hehe. Har sendt bagvogna før, ikke noe problem.

Skrevet

Takk for svar alle sammen, da vet jeg det :) Blei litt bekymra når det ikke sto noe om barnevogn på sidene deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...