Mammapudding Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 og har bestemt meg for å hente klærne fra vaskekjelleren I MORGEN!! Hehe, jeg blir like skremt hver jævla onsdag, men slutter jeg å se på? NEI
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er hjemme alene og ble ganske redd av denne episoden! Men, de er sinnsykt gøye da! Wiiiiiiiiiii!! ;D
Mammapudding Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, ja:) Samboern jobber ofte kveld og da sitter jeg her da å blir skremt vettet av hver onsdag;-) Nå er han heldigvis hjemme da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå