Gå til innhold

Noen skal alltid være bedre enn andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært passivt medlem her i ca 1,5 år.

Nå syns jeg det er mye drittslenging på skravle og 1,2,3 trim..

Jeg syns det burde være opp til hver enkelt å bestemme om de vil bruke 2500kr på et barnesete som skal brukes i ca 6 mnd.. eller om de vil kjøp det brukt,som jeg, kjøpte et kjempe bra sete for 300kr, brukt til et barn før meg.

Syns også hver enkelt burde få bestemme om de vil røyke eller ikke.. Alle vet at det ikke er bra, men alle burde bestemme det selv..

Og om man vil drikke cola hele dagen, det har ikke andre noe med.. !!

Jeg syns bare alle burde kose seg med babyen i magen og kjøpe det de vil til babyen, og spise, og drikke hva de vil=)

Mitt lille utbrudd her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Vi kan være såpass høflige alle sammen, og ha såpass mye repekt for hverandre at vi kan veie våre ord når vi svarer, eller la være å svare hvis vi blir irriterte over noe. Hvis vi ikke klarer det så har vi ingenting inne på disse sidene å gjøre.

Skrevet

helt enig, rart å tenke på at det er voksne mennesker som sitter her inne av å te gitt!!

Skrevet

Helt enig!!!

Skrevet

Er ganske enig med deg...

Folk velger selv .....

Skrevet

Helt enig! Jeg var en del her inne når jeg ventet mitt første barn for litt over tre år siden -det var IKKE så mye pes her inne da!

Tror vi må bli flinkere til å ignorere enkelte eller klage til de som står for oversynet av denne siden, jeg.... Skjønner GODT at enkelte blir provoserte!

Skrevet

Selvfølgelig må hver enkelt bestemme hva de skal gjøre. Vi er jo voksne mennesker alle her inne. Men samtidig er dette en nettside, hvor man kommer med spm, og svar, og erfaringer mm. Så når noen spør om noe, så er det jo nettop andres meninger man spør etter.

Men er enig i at det har vært mye kjipe kommenterer, og drittslenging i det siste. Blir skikkelig ukoselig :s

Da jeg var her for 2 år siden, var det helt annerledes.

Skrevet

Er enig med hovedinnlegger...

Skrevet

Synes også det blir meget ukoselig her inne når folk skal henges ut for at de ikke mener det samme som alle andre. Folk kommer kanskje med tips som de synes funker bra for seg selv, og blir svart med å bli 'halshugget' for at de tydligvis har 'feil' mening.. Synes heller det er bedre å ikke svare på et innlegg jeg, om en er uenig.. Hverftall så lenge det ikke finnes noe fasitsvar..

Ble litt rotete dette, men er hvertfall enig med HI ;)

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig med HI. Det er ikke rart det blir mye drit rundt omkring, når folk viser så liten toleranse ovenfor hverandre som det man er vitne til her inne til tider. Jeg synes selvfølgelig at alle skal få mene hva de måtte mene, men er det ikke greit at vi er litt forskjellige da? Hadde vært jævlig kjedelig hvis vi hadde vært helt like og ment akkurat det samme hele tiden.Poenget er bare at det må kunne gå an å være uenige på en noenlunde sivilisert måte. Jeg skal ikke sitte og påstå at jeg vet alt om en graviditet bare fordi dette er min tredje gang; jeg har hatt tre vidt forskjellige svangerskap, og har overhodet ingen fasit, men jeg kan jo bidra med de erfaringene jeg eventuelt har, og jeg trodde det faktisk var det disse sidene er til; IKKE for å rakke ned på andre fordi man er hellig overbevist om at man sitter med den eneste sannheten. Et tips er også å spørre fagfolk hvis man har seriøse spørsmål, ikke tro på alt man kan lese her.

Skrevet

Ja, sant.. Mange som går langt over streken, og spyr ut totalt useriøse og stygge innlegg. Men litt opplysning må vel være greitt, jeg liker i alle fall å bli bevisstgjort på ting som mat , hvilken retning bilseter bør stå og annet. Når man legger ut kommentarer som " Jordmoren min sier at det er helt greitt å røyke" er det klart at noen blir provosert.. Det er jo ikke bra for de mange som prøver å slutte, ålese at det igrunn ikke er så nøye... Men for all del, JA til et koselig forum der man støtter hverandre (men ikke helt ukritisk..) :)

Skrevet

Enig med Hi,det beste innlegget jeg har lest på lenge.

Folk får gjøre som dem selv vil.

Skrevet

Jeg er meget enig i at folk bør få velge hva de vil. Det gjør vel folk også, vil jeg tro...? Ingen på dette nettstedet som bestemmer hva andre skal/skal ikke gjøre. At folk ikke er enige i valgene som blir tatt er en helt annen sak. Slik vil det alltid være.

Jeg mener det også skal være plass til å anbefale folk ting og tang. Jeg er glad for at dette nettstedet finnes. Jeg har lært utrolige ting her inne. Ting som har vært til hjelp, og andre ting til irritasjon ;o)

Jeg kan spørre spørmål som folk er totalt uenige i, men som hjelper meg til å gjøre mitt valg - som jeg selv står for.

Hva mener dere at man skal gjøre?

Skal man slutte å fortelle hva man bør spise/holde seg unna...?

Skal man slutte å fortelle hva som er "best i test"?

Skal man slutte å fortelle om egne erfaringer fra tidligere svangerskap o.l.? Osv osv.....

Jeg tror det eneste vi bør bli flinkere til er å passe på hvilken måte vi formulerer oss på, slik at det ikke ender opp med personangrep og ubehageligheter. Da har vi kommet oss langt! :o)

Skrevet

helt enig at d har mye med formuleringen å gjøre!såklart skal vi få være uenige! men det går an å svare på en høflig å respektfull måte uten stygge komentarer og personangrep!

Skrevet

Turbotrollet har du fått deg spire?!!?!?!

Dæven, det må jeg si!!!

Masse masse gratulerer=)

Skrevet

takker!!:)hihi

Skrevet

tror det er litt forvirring på gang her, vi har nemlig et annet Turbotroll inne på "bli gravid", så er vel mange som forveksler dere nå...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...